آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت
آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت

با فالوور فیک آشنا شوید: روش تشخیص فالوور فیک اینستاگرام

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است!! وقتی در پیج های اینستاگرام جست و جو می کنید تعداد فالوورهای بعضی ها برای شما عجیب است. از خودتان می پرسید فالوورهای این پیج فیک است یا واقعی؟

هم چنین هنگام خرید فالوور اینستاگرام ، ممکن است نگران این باشید آیا فالوورهای خریداری شده واقعی هستند یا فیک؟ با ما همراه باشید تا ببینیم روش تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام چیست.

تعامل در اینستاگرام ، لازم برای موفقیت در اینستاگرام

فعالیت در اینستاگرام به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی، برای دستیابی به اهداف تجاری و کسب و کار، یا رسیدن به موفقیت در برند سازی و محبوبیت، نیازمند داشتن تعامل با فالوور فعال اینستاگرام است. فالوور فعال کسی است که به مطالب و محتواهایی که شما در اینستاگرام به اشتراک می گذارید علاقمند باشد و نسبت به محتواها واکنش نشان دهند.

واکنش به محتوای اینستاگرام راه های متفاوتی دارد. ساده ترین روش نشان دادن تعامل با پیج ، لایک کردن پست اینستاگرام است. برخی نیز با مشاهده یا ویو فیلم با شما تعامل می کنند. برخی اقدام به ارسال دایرکت برای شما می کنند. و بسیاری نیز با کامنت نویسی اینستاگرام حضور خود را به عنوان فالوور فعال پیج اینستا شما اعلام می کنند.

نهایتا اینکه هر پستی که به اشتراک گذاشته می شود برای اینکه در اینستاگرام ویو بیشتر به دست بیاورد. لایک بیشتر اینستاگرام داشته باشند . و یا افزایش فالوور برای پیج شما به ارمغان بیاورد. نیازمند داشتن تعامل و فیدبک های زیاد است.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پست هایی با تعداد لایک بالا به شما پیشنهاد و توصیه می شود. جمله مشهور اینستاگرام که این پست محبوبیت زیادی دارد! آن را ارتقا دهید.

داشتن فالوور فیک، خوب یا بد

اما داشتن فالوور فیک از جمله موضوعاتی است که برای همه خوشایند نیست. بسیاری از افراد سرمایه گذاری های زیادی می کنند؛ هزینه های سنگینی را متحمل می شوند تا افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشند. برخی با خرید ربات اینستاگرام و هزینه کمتر به دنبال فالوور فعال هستند . و  برخی نیز از نرم افزار افزایش فالوور و غیره استفاده می کنند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که اغلب این نرم افزارها و ربات ها ادعا می کنند که فالوور فیک به شما ارائه نمی دهند و فالوور فعال به شما عرضه می کنند. این موضوع در سرمایه گذاری شما اهمیت زیادی دارد. هر چند بعضا صاحبین پیج به عمد و خود خواسته، به دنبال خرید و افزایش فالوور فیک اینستاگرام خود هستند.

این افراد معمولا می دانند خرید فالوور فیک انجام داده اند؛ و یا می دانند که با صرف این هزینه ناچیز برای خرید فالوور اینستاگرام اهداف دیگری را دنبال می کند. مثلا خرید فالوور اینستا می تواند ترغیب کننده فالوور فعال اینستاگرام برای فالو کردن پیج باشد؛ اما همه این موضوع را دوست ندارند.

چرا باید فالوور فعال و واقعی اینستاگرام داشته باشیم؟

هر فردی می تواند با خرید فالوور اینستاگرام تعداد فالوور پیج خود را افزایش دهد. اما شرکت های بزرگ برای ارائه تبلیغات خود به دنبال پیج هایی هستند که تعامل و فعالیت بیشتری داشته باشند. حتی کسب و کار ها و برند ها نیز با افزایش عدد فالوور اینستاگرام نمی توانند به اهداف واقعی خود که برند سازی و محبوبیت و نهایتا بازاریابی و فروش در اینستاگرام است دست پیدا کنند.

این فالوور واقعی و فعال اینستاگرام است که با ایجاد تعامل ، بازدید، لایک و کامنت به راحتی باعث بالا رفتن بازدید پیج اینستاگرام می شود. و عملا کار برند سازی و محبوبیت پیج را سرعت می دهد. شرکت هایی هم که به دنبال ارائه تبلیغات در اینستاگرام هستند به دنبال پیج هایی هستند که فالوور فعال اینستاگرام داشته باشند. آنها صرفا با مشاهده عدد فالوورها برای اینکه تبلیغ خود را به شما بدهند ترغیب نمی شوند و میزان تعامل فالوور را مشاهده می کنند.

از این رو پیج اینستاگرام با 50 هزار فالوور که در هر پست خود نهایتا 500 لایک یا ویو دارد؛ مشخصا 50 هزار فالوور فعال ندارد و حداکثر ممکن است زیر 1000 فالوور فعال داشته باشد. پس این پیج نمی تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشد.

فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک چیست؟

احتمالا الان این سوال در ذهن شما ایجاد شد که فالوور فیک چیست ؟ و شاید خود به این جواب رسیده باشید که فالوور فیک اینستاگرام فالووری است که تنها عدد فالوورها را بالا می برد؛ ممکن است ربات باشد، ممکن است یک نرم افزار باشد و یا هر چیز دیگر .

اما حقیقت این است که فالوور فیک اصلا در اینستاگرام وجود ندارد. سیستم امنیتی اینستاگرام به نحوی برنامه ریزی شده که حتی اکانت هایی که مدت زمان مشخصی فعالیت نداشته باشند را پاک می کند. و به همین دلیل توصیه می شود حداقل چند روز یک بار افراد عادی به پیج اینستا خود سر بزنند؛ چند پست را لایک کنند و یا حداقل یکی دو ماه یک بار یک پست را انتشار دهند. این باعث می شود که اینستاگرام فعالیت آنها را تایید کند و اکانت آنها را پاک نکند.

فالوور فیک عموما به اکانت هایی گفته می شود که در اینستاگرام واقعا ساخته می شوند. اما برای مقاصد مختلف ساخته شده اند و عملا کاری انجام نمی دهند. این اکانت ها با یک ایمیل و شماره همراه ساخته شده اند و پس از مدتی راکد و غیر فعال شده اند. بنابراین باید فالوور فیک را با فالوور غیر فعال اینستاگرام جایگزین کنیم و از این واژه برای فالوور فیک استفاده کنیم.

فالوورهای غیر فعال عملا اکانت هایی هستند که فعالیت خاصی برای مدتی انجام نداده اند و ممکن است در آینده فعال شوند و یا توسط اینستاگرام حذف شوند.

روش تشخیص فالوور فیک یا فالوور غیر فعال

1- فالوور غیر فعال یا فیک هیچ فعالیتی در پیج شما انجام نمی دهد

با توجه به گفته های فوق به راحتی می توان به این نتیجه رسید که فالوور غیر فعال اینستاگرام ، بر خلاف فالوور فعال هیچ تعاملی با پست و پیج شما ندارد. این فالوورها به مرور زمان، توسط خود اینستاگرام حذف می شوند و کم کم تعداد فالوور های شما کاهش پیدا می کند. نکته مهم دیگر اینکه در زمانی که شما اقدام به خرید هزاران فالوور اینستاگرام می کنید هیچ یک از این فالوور ها برای شما کار لایک، ویو ویدئو، کامنت نویسی و هیچ فعالیت دیگری انجام نمی دهند.

البته ممکن است در این بین برخی از اکانت ها فعال شوند و پس از مدتی شروع به فعالیت کنند ولی درصد آنها نسبت به کل بسیار کم است.

2- تعداد فالوور با تعداد تعامل پیج یکسان نیست

یکی از ساده ترین روش های تشخیص فالوور فیک این است که تعداد فالوور پیج اینستاگرام با تعداد تعامل پیج مانند تعداد لایک اینستاگرام، تعداد ویو اینستاگرام، تعداد کامنت اینستاگرام و یا غیره  همخوانی ندارد. احتمالا شما هم به پیج هایی در اینستاگرام برخورد داشته اید که علی رغم داشتن ده ها هزار فالوور اینستاگرام اما تعداد لایک و ویو هر پست آن به هزار عدد هم نمی رسد. این پیج ها از فالوور فیک یا فالوور غیر فعال استفاده می کنند.

شما هم اگر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کردید و این فالوور هیچ عکس العملی در پیج شما نداشته باشد با همین مشکل مواجه می شوید. وجود هزاران فالووری که هیچ لایک و کامنتی برای شما افزایش نمی دهند. 

فالوور اینستاگرام

3- ارائه کامنت های مصنوعی و غیر واقعی

تا به حال چند نفر برای عکس و یا پیج شما کامنت نویسی کرده اند؟ تا به حال به کامنت هایی مانند پست خوبی بود، عکس زیبایی است، مطالبی خوبی داری و غیره برخورد کرده اید؟

به احتمال بالای 90 درصد هنگامی که این نوع کامنت ها را دریافت می کنید مورد هدف یک ربات قرار گرفته اید. ربات ها با دریافت تنظیماتی این نوع کامنت ها را ارسال می کنند. که کاملا مصنوعی و سرد هستند و حتی در جواب شما هیچ عکس العمل دیگری نشان نخواهند داد.

هدف از ارسال این نوع کامنت ها جذب شما به یک پیج دیگر اینستاگرام است. البته خبر خوب این است که معمولا ربات اینستاگرام برای پیج فعال اینستاگرام و اکانت های فعال کار می کنند و اگر حتی شما او را فالوبک کنید احتمالا یک پیج و فالوور فعال را به دست بیاورید.

4- استفاده از اسم های نا مرتبط برای اکانت های فیک

معمولا اکانت های فیک و موقتی یا فالوور غیر فعال اینستاگرام برای اهدافی ساخته می شود. مثلا برای جذب فالوور و یا انجام اقداماتی برای بالا بردن رنکینک یک پیج دیگر اینستاگرام. بنابراین معمولا از اسم و یا تصویر حرفه ای و یا نرمال این نوع پیج ها استفاده نمی کنند.

در زمان ساخت اکانت اینستاگرام زمانی که هدف کوتاه مدت و موقتی در نظر باشد ، از اسم های بی ربط استفاده می شود زیرا نه برند سازی مطرح است و نه رشد پیج و غیره. و زمانی که هدف تامین شد احتمالا اکانت مربوطه حذف می شود. بنابراین هر گاه اسمی بی ربط مشاهده کردید احتمال اکانت غیر فعال اینستاگرام را قوت دهید.

فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فعال و غیر فیک از کجا بخرم؟

اگر به دنبال فالوور اینستاگرام هستید، بهتر است از سایت های معتبری استفاده کنید که اطمینان دارید فالوور فعال و واقعی را برای شما به همراه دارند.

خرید فالوور فعال با تست های رایگان و یا خرید بسته های کوچک تر امکان پذیر است. در این حالت زمانی که شما فالوور خریداری می کنید این فالوور با شما در تعامل خواهد بود. و به غیر از افزایش فالوور اینستاگرام شما شاهد افزایش لایک، افزایش ویو و حتی کامنت نویسی فالوور اینستاگرام نیز هستید.

حتی برای اینکه فعالیت پیج خود را با هزینه کم افزایش دهید اگر قصد خرید فالوور غیر فعال اینستاگرام را هم دارید این کار را با بسته های ترکیبی افزایشی اینستاگرام مانند خرید لایک و بازدید اینستاگرام انجام دهید. تا در کنار افزایش فالوور افزایش تعامل اینستاگرام را هم تجربه کنید و بتوانید به راحتی به عنوان یک پیج فعال با فالوور زیاد شناخته شوید.

شرکت فالوجت در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود اقدام به فروش بسته های فالوور فعال اینستاگرام نموده است. تمامی فالوور های واقعی ما از اکانت های فعال انتخاب شده اند و این کار به راحتی قابل اثبات است. شما هم می توانید تنها با خرید یک بسته از فالوجت به جمع هزاران مشتری وفادار دیگر ما بپیوندید.

source: چگونه فالوور فیک را در اینستاگرام تشخیص بدهیم؟

فالوور اینستاگرام ارزان بخرید، اما ارزان از دست ندهید!!

اینستاگرام این روزها به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی در دسترس همگان شناخته می شود. که تقریبا بیش از 700 میلیون اکانت فعال در این شبکه اجتماعی وجود دارد و روزانه بیش از 400 میلیون پست در این شبکه اجتماعی انتشار داده می شود. چنین حجم گسترده ای، تقاضای بسیاری برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت را مطرح کرده است. در ادامه خواهیم دید چرا و چگونه می توان این نیاز را برآورده کرد.

قطعا دلیل انتشار حجم گسترده ای از پست در اینستاگرام، صرفا به منظور سرگرمی و ایجاد ارتباط با دوستان و آشنایان نیست. و بسیاری از فعالان در اینستاگرام با ایجاد محتوا و پست اینستاگرام به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند.

خرید فالوور اینستاگرام لازم برای رشد برند

فالوور اینستاگرام نقش تعیین کننده ای در موفقیت یک پیج اینستاگرام دارد. منظور از موفقیت پیج اینستاگرام هدف های متعددی است که هر فرد یا سازمان در برنامه ریزی های خود به دنبال آن است.

افزایش فالوور اینستا یکی از راه هایی ست که به برندسازی شخص ، سازمان و شرکت ها کمک شایانی می کند. این کار باعث می شود برند شما در ذهن مشتریان و مخاطبان شناخته و توسعه یابد.

اما به یاد داشته باشید افزایش فالوور تنها با هدف فروش بیشتر از طریق اینستاگرام انجام نمی شود. برخی در اینستاگرام تبلیغات انجام می دهند. برخی با جذب فالوور اینستاگرام به دنبال افزایش اعتبار پیج خود هستند تا از طریق قبول تبلیغات و تعامل با سایر پیج ها درآمد زایی کنند. و عده کمی هم هستند که با افزایش فالوور اینستا تنها به دنبال شهرت شخصی خودشان هستند.

در هر صورت نمی توان انکار کرد که اینستاگرام امروزه با جذب و افزایش فالوور پیج، به برند ها و شرکت ها برای موفقیت بیشتر کمک می کند. اکنون زمان استفاده از شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام است زیرا بالاترین کاربران و مخاطبین را در دنیا دارد.

افزایش فالوور، دیروز -امروز

اما جذب دنبال کننده و بالا بردن فالوور اینستاگرام خیلی هم کار ساده ای نیست. قبلا برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام باید خود شخص و یا فردی که در استخدام آنها بود، مدت زمان زیادی در اینستاگرام فعالیت می کرد. در جست وجوی فالوور و کاربر مناسب می بودند و سپس تلاش می کردند با استفاده از تعامل با آن ها و روش های مختلف آن ها را به پیج اینستاگرام خود جذب کنند.

گاها یک پیج برای به دست آوردن تنها چند هزار فالوور اینستا باید یکی دو سال تلاش کی کرد و کار دشواری بود.

اما امروزه روش های دیگری نیز برای افزایش فالوور ارزان اینستاگرام وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از ربات اینستاگرام است که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاه تری تعداد فالوور اینستاگرام را افزایش دهد. ربات اینستاگرام هوشمند عمل می کند و یا بعضا با ایجاد تعاملاتی کار افزایش فالوور صفحه اینستاگرام را انجام می دهد. 

اما یک روش ارزان و بسیار ساده نیز برای جذب و افزایش فالوور وجود دارد. و آن خرید فالوور است. در ادامه همراه ما باشید تا این گزینه جذاب را بهتر مرور کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام

چرا خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت

با توجه به اینکه تبلیغات و برند سازی در سازمان ها هم از اهمیت زیادی برخوردار است، کاهش این هزینه ها با خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت به راحتی می تواند حاصل شود. اگرچه امروزه تبلیغات اینترنتی هزینه کمتری دارد ولی باز هم انجام این تبلیغات، هزینه زیادی را از سازمان ها به خود اختصاص می دهد.

اما استفاده از اینستاگرام با یک پیج شخصی با تعداد دنبال کننده بالا بسیار کم هزینه تر است. این کار نیاز به داشتن فالوور زیاد اینستاگرام دارد و ارزان ترین روش برای این کار، خرید فالوور اینستاگرام است.

روش های خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام به دو صورت انجام می شود:

خرید فالوور از ربات های نرم افزاری

برخی از نرم افزارها و یا ربات های افزایش فالوور کار فروش فالوور اینستاگرام انجام می دهند. این نرم افزارها با دریافت مبالغ بسیار کم ، می توانند امیتازات یا فالوور به آن ها بدهند. فالوورهایی که در این روش به پیج اینستاگرام اضافه می شوند، عمدتا از فالوورهای غیر فعالی هستند که تنها برای ایجاد تعامل و افزایش فالوور پیج خود به این نرم افزارها مراجعه کرده اند.

در واقع این نرم افزار، به پیج های خواهان افزایش فالوور، اعتبارهایی را می دهند که معمولا با دنبال کردن پیج دیگران و یا با لایک کردن پیج آنها به دست می آید. طبیعتا در این حالت برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت ، باید اکانت های زیادی را فالو کنید و این فالوور ها بعدا به دلایلی مانند حذف از طرف اینستاگرام و یا آنفالو کردن شما، ریزش خواهند داشت.

خرید فالوور با استفاده از بسته های افزایش فالوور اینستاگرام

روش دیگر برای رسیدن به این هدف، استفاده از سایت های معتبر و خرید بسته های مخصوص افزایش فالوور اینستاگرام است.

این سایت ها بسیار متنوع هستند و از روش های مختلفی کار تامین فالوور اینستا شما را انجام می دهند. اما بصورت کلی سایت افزایش فالوور معمولا از تعداد زیادی فالوور اینستاگرام تشکیل می شود که آنها نیز به دنبال افزایش فالوور هستند و یا اکانت های غیر فعالی اینستاگرام هستند که در این سایت ها ثبت نام کرده اند و از خدمات آنها استفاده کرده اند.

چنین سایت هایی افزایش فالوور را در بسته های تعدادی و با قیمت مناسب معمولا به افرادی که به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستند ارائه می کنند.

خرید فالوور اینستاگرام

مزیت خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت ممکن است خیلی از نظر تعامل و ارتباطات درون پیجی برای شما ارزش افزوده ای در مرحله اول نداشته باشد. اگر چه می توانید با خرید لایک و یا خرید کامنت تعاملات پیج خود را افزایش داده و از همان ابتدا اعتبار پیج خود را برای جذب فالوور واقعی افزایش دهید. 

اما بصورت کلی وقتی عدد تعداد فالوور پیج شما افزایش داشته باشد بسیاری از افرادی که به پیج شما سر می زنند برای دنبال کردن پیج اینستاگرام شما بیشتر ترغیب می شوند. در واقع اثر روانی قوی ای دارد. این کار باعث می شود الگوریتم های اینستاگرام خیلی سریع تر به پست شما اعتبار دهند و میزان مشاهده و رشد پیج شما افزایش پیدا کند.

ضمن اینکه در اغلب موارد خرید فالوور اینستاگرام از سایت های مشهور و با کیفیت، با فالوور فعال و ایرانی همراه هستند که اکانت فعال دارند. حتی اگر محتوای پیج شما جالب و با کیفیت باشند، با شما تعامل خواهند کرد و از فالوور فعال اینستاگرام شما خواهند شد.

بعضا نیز اگر اکانت یا فالوور غیر فعال در بین این پکیج ها باشد ممکن است بعد از مدتی شروع به فعالیت کند و به پیج شما به عنوان یک پیج با کیفیت وارد شده و با شما تعامل داشته باشد.

سایت فالوجت یکی از معتبرترین سایت های فروش فالوور واقعی به مشتریان واقعی است. فروش فالوور ارزان قیمت در سایت فالوجت با هدف تامین رضایت حداکثری مشتریان این سایت و با قیمت های رقابتی انجام می شود.

و افرادی که به دنبال موفقیت و برند سازی هستند می توانند از بسته های افزایش فالوور ارزان قیمت خرید کنند. هم چنین با تلفیق بسته های افزایش لایک و کامنت اینستاگرام و یا انتخاب بسته های ترکیبی به راحتی به پیج خود اعتبار بخشید.

source:خرید فالوور اینستاگرام ارزان قیمت، یک خرید ویژه

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، یک دغدغه، یک پیشنهاد

یکی از تاثیر گذارترین روش های افزایش اعتبار پیج اینستاگرام، خرید فالوور است. اما خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، یکی از دغدغه های همیشگی کسب و کارها و فعالان این شبکه اجتماعی است.

خرید فالوور

  •  ریزش طبیعی
  •  شبه فعال و واقعی
  •  بدون نیاز به فالو
  •  ارزانترین قیمت
مشاهده پکیج ها

به دست آوردن فالوور بالا اینستاگرام، مستلزم تلاش زیاد است. باید مرتبا و هر روز در زمان های مشخص پست بگذارید. و مرتبا با دیگر کاربران اینستاگرام با لایک و کامنت و فالو در تعامل باشید.

اگر در این روش خیلی برای جذب فالوور موفق نبودید باید به سراغ روش هایی مانند تبلیغات در اینستاگرام بروید. اگر چه این کار افزایش فالوور ایرانی فعال را به دنبال دارد اما خیلی هزینه بر است.

خرید فالوور راهی بسیار مقرون به صرفه، فوری و ارزان قیمت برای افزایش فالوور اینستاگرام است اما چگونه می توان فالوور اینستاگرام بدون ریزش خرید؟

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

ابتدا اجازه دهید این سوال را مطرح کنیم که فالوور اینستاگرام بدون ریزش آیا اصلا وجود دارد؟ و اگر وجود دارید آیا این نوع فالوور واقعی و با کیفیت هستند یا خیر؟

فالوور اینستاگرام واقعی، فالووری است که دارای اکانت واقعی بوده و در اینستاگرام فعالیت دارد. این فالوورها به منظور بازدید ، تعامل، خرید و یا هر چیز دیگری که شما بخواهید به پیج شما اضافه می شوند.

جذب فالوور اینستاگرام به این صورت است که وقتی فالوور، محتوای یک پیج را بازدید می کند، ممکن است این محتوا را دوست داشته باشد و یا نداشته باشد.

بنابراین پر واضح است که این فالوور می تواند جذب پیج اینستاگرام بشود و یا نشود. پس این که گفته می شود که فالوور بدون ریزش اینستاگرام قطعا جای تامل دارد.

فالوور واقعی اینستاگرام یک فرد همانند خود شماست که از کاربران اینستاگرام تلقی می شوید و هر لحظه می توانید پیجی را فالو و یا آنفالو کنید. 

در نتیجه نمی توان یک کاربر اینستاگرام را وادار کرد که پیج شما را دنبال کند و یا تحت شرایطی به عنوان فالوور اینستاگرام شما باقی بماند.

آیا فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم داریم؟

معمولا گفته می شود که خرید فالوور فیک اینستاگرام یک روش عالی برای داشتن تعداد مشخصی از فالوور در پیج اینستاگرام است.

در واقع در این روش شما مثلا 20 هزار فالوور خریداری می کنید و این تعداد در پیج شما به عنوان فالوور ثابت اینستاگرام باقی می مانند.

اما در خرید فالوور فیک اینستاگرام نیر دو موضوع کاملا قابل بحث است. اول اینکه فالوور فیک اینستاگرام هیچ نوع تعمالی در پیج ندارد. یعنی نباید از آن توقع لایک، کامنت و ویو داشته باشید.

دوم اینکه خرید فالوور فیک به کلی یک موضوع نا مشخص است. منظور اینکه فالوور فیک عموما وجود ندارد و نمی توان موضوعی به نام فالوور فیک را به اینستاگرام نسبت دارد.

فالوور فیک اینستاگرام، فالووری است که در اینستاگرام اکانت دارد اما از این اکانت استفاده نمی کند. در واقع یک اکانت ثابت است. هیچ نوع فعالیتی ندارد و بهتر است بگوییم فالوور غیر فعال اینستاگرام.

آیا فالوور اینستاگرام غیر فعال ریزش ندارد؟

بصورت کلی اینستاگرام با اکانت های غیر فعال مبارزه می کند. اگر در مدت زمان مشخصی از این اکانت هیچ استفاده ای نشود اکانت آنها را غیر فعال و پاک می کند.

بنابراین حتی با خرید فالوور اینستاگرام غیر فعال، باز هم تعداد فالوور خریداری شده ثابت باقی نخواهد ماند و ریزش خواهد داشت. البته میزان این ریزش بسیار کم و به ندرت است.

در نتیجه شما چه فالوور فیک اینستاگرام بخرید، چه خرید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید، و یا حتی به روش های طبیعی افزایش فالوور داشته باشید، باز هم ریزش فالوور یک امر طبیعی است.

خرید فالوور اینستاگرام

چطور فالوور واقعی اینستاگرام بخریم؟

از آنجا که در هر روش ریزش فالوور اینستاگرام اتفاق خواهد افتاد بهترین راه این است که فالوور واقعی اینستاگرام بخریم.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام با کمترین ریزش، باید به سراغ سایت هایی بروید که تامین فالوور پیج اینستاگرام را با اکانت های فعال و واقعی در اینستاگرام انجام می دهند.

سایت فالوجت با ارائه خدمات به کاربران اینستاگرام و با تبلیغ پیج شما در ازا دریافت خدماتی، این اکانت ها را که همگی فعال و واقعی هستند به عنوان فالوور پیج اینستا می فروشد.

از آنجا که سایت فالوجت از اکانت های واقعی و فعال استفاده می کند، شما در زمان خرید فالوور واقعی تاثیر خرید آنها را با لایک، کامنت  و دیگر فعالیت های آنها در پیج خود خواهید دید.

البته نا گفته نماند که این فالوورها نیز باید جلب محتوای پیج شما شوند و اگر از محتوای پیج شما راضی نباشند ممکن است پیج شما را ترک کنند و یا لایک و کامنتی برای شما نگذارند.

اما برای حل این مشکل می توانید در کنار خرید فالوور اینستاگرام اقدام به خرید لایک، خرید کامنت و یا خرید ویو بکنید تا تعامل پیج خود را هم بصورت واقعی بالا ببرید.

نتیجه گیری در مورد خرید فالوور بدون ریزش

با توجه به توضیحات فوق در یک جمله می توان اینگونه نتیجه گرفت که هیچ نوع افزایش فالووری بدون ریزش فالوور اتفاق نمی افتد و همه نوع فالوور ها ریزش دارند.

بنابراین بمنظور تاثیر بیشتر خرید فالوور برای بازاریابی و فروش، بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام ، خرید فالوور واقعی است.

سایت فالوجت با در اختیار داشتن بیش از دهها هزار کاربر فعال اینستاگرام، به راحتی از بین این کاربران، برای شما افزایش فالوور ، با مقدار دلخواه، در کوتاه ترین زمان ایجاد خواهد کرد.

در واقع با خرید فالوور فوری از سایت فالوجت می توانید افزایش فالوور فوری و واقعی داشته باشید. اما باید در نظر داشت که خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش عملا دروغ است.

داشتن فالوور واقعی و فعال می تواند به رشد پیج شما کمک زیادی بکند و از نظر روانشناسی نیز کاربران اینستاگرام به دنبال اکانت های با فالوور زیاد هستند.

ما در سایت فالوجت مجموعه ای از فالوور های فعال و واقعی را برای رشد شما فراهم نموده ایم تا با خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش دروغین خداحافظی، و از مجموعه تاثیر گذار برای پیج خود استفاده کنید.

سوالات متداول

ایا خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد؟

کاربر اینستاگرام شخصی مانند خود شماست که هر لحظه می تواند یک پیج را فالو یا آنفالو کند. پس ریزش در تعداد فالوور امری طبیعی است.

منظور از ریزش در فالوور اینستاگرام چیست؟

به کاهش تعداد فالوور ها، ریزش فالوور گفته می شود.

آیا خرید فالوور فیک، بدون ریزش است؟

اکثر فالوور های فیک، کاربرهای غیرفعال هستند. اگر چه آنفالو کردن توسط این فالوورها انجام نمی شود اما امکان بسته شدن اکانت ها توسط اینستاگرام وجود دارد.

میزان ریزش فالوور های اینستاگرام در هنگام خرید فالوور چه مقدار است؟

در پیج های مختلف بین 5 تا 20 درصد متغیر می باشد. این میزان کاملا به محتوای پیج شما و توانایی شما در جذب مخاطب بستگی دارد.

source: خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، یک پیشنهاد

ترفندهای افزایش فروش محصول در اینستاگرام- بخش دوم

اگر تا به حال صفحه اینستاگرام خود را بهینه نکرده اید و برای فروش محصولات خود از آن استفاده نکرده اید ، تا فرصت را بیش از این از دست نداده اید بهتر است شروع کنید. بخش دوم از مطلب هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام بخوانید:

۴- برای صفحه اینستاگرام یک پست (به عنوان پست خوراک) قابل فروش تولید کنید.

قابل فروش بودن مشخصات پست اینستاگرامی که برای خوراک اینستاگرام تولید می کنید خود به عنوان یک برگ برنده بزرگ برای شما محسوب می شود. بر اساس گفته های کارشناسان TechCrunch و Shopify در حال حاضر اینستاگرام به یک مرکز یا مکان مهم برای تبلیغات فروشگاهی تبدیل شده است. بنابراین اگر قادر به افزایش فالوور اینستاگرام در اینستاگرام با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مانند خرید ربات اینستاگرام و یا استفاده از ربات مخصوص اینستاگرام باشید می توانید با ایجاد پست های قابل فروش در اینستاگرام به فروش زیادی دست پیدا کنید.

در حال حاضر بسیاری از کابران اینستاگرام ترجیح می دهند برای خرید اورجینال کالا، خرید برند، خرید کالاهای تاپ و منحصر به فرد از دست افراد مطمئن بدون واسطه و با هزینه کمتر، هزینه کنند. منظور اینکه اگر پست اینستاگرام شما این حس را در فالوور اینستاگرام شما ایجاد کند می توانید به راحتی از طریق صفحه شخصی اینستاگرام خود به فروش قابل توجهی برسید.

از ویژگی های دیگر فروش در اینستاگرام این است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا محصولاتی را که برای فروش در دسترس دارند تگ کنند و کاربران و فالوور اینستاگرام خود و دیگران را به داخل برنامه برای خرید هدایت کنند.

پلاگین Shopify همانند Shoppable Instagram Galleries عمل می کند تا کسب و کار ها شرایط فروش ساده تری داشته باشند. ویژگی های خرید از اینستاگرام این است که به راحتی کاربر می تواند جنس را مشاهده کند و تنها با استفاده از یک لینک به صفحه خرید هدایت شود. برای همین است که بسیاری از شرکت ها اقدام به ایجاد یک گالری سفارشی از محصولات منحصر به فرد و یونیک خود در اینستاگرام می کنند و لینک گالری خود را در بیو اینستاگرام برای هدایت مشتریان قرار می دهند.

وقتی فالوور اینستاگرام شما روی لینک بیو اینستاگرام شما کلیک می کند،  به یک صفحه هدایت می شود که پست های اینستاگرام شما را کامل در آن می بیند و می تواند بین محصولات شما محصول مورد علاقه خود را پیدا کند.

 

۵- به اینستاگرام پیشنهاد توسعه پست (Only Promotions )خود را بدهید

خریداران عاشق خرید های خوب و توسعه یافته اند. اینستاگرام مکان خوبی برای توسعه فروش ، معرفی محصولات جدید، ارائه کد های تخفیف و ارائه پیشنهاد های فوق العاده و وسوسه کننده است. شما می توانید اطلاعات اضافی محصولات خود را در کامنت پست اینستاگرام خود بگذارید و یا می توانید استوری اینستاگرام را به ارائه اطلاعات محصول تخصیص دهید و به این وسیله فالوور اینستاگرام خود را تشویق کنید تا بر روی لینک محصول در بیو اینستاگرام کلیک کنند  و از مزایا و تخفیف ها و یا پیشنهاد های وسوسه انگیز شما استفاده کنند.

اگر شما از ویژگی promotion اینستاگرام به خوبی استفاده کنید می توانید با استفاده از این ویژگی ها  در سایر شبکه های اجتماعی دیگر خود مانند فیسبوک، توئیتر و یا لینکدین خود نیز این تبلیغ را نمایش دهید و نمایه ای از کسب و کار برای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که استفاده از ویژگی پروموشن اینستاگرام زمانی مفید است که پیشنهاد های حیرت انگیز و جذاب داشته باشید. در واقع پروموشن کسب و کار اینستاگرام باعث می شود که فالوور شبکه های اجتماعی دیگر شما نیز پیشنهاد های شما را مشاهده کنند و تشویق شوند که با ورود به شبکه اجتماعی اینستا شما به جمع فالوور اینستاگرام شما بپیوندند و به این وسیله می توانید کار افزایش فالوور اینستاگرام خود را نیز به خوبی انجام دهید.

 

۶- ایجاد مشارکت با ایفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام ترفند بسیار موثری برای محبوب شدن شما است و هر روز بر دامنه آن افزوده می شود. به جرات می توان گفت اینفلوئنسر توانسته در سال های اخیر به عنوان همکار و حامی جای تبلیغات دیجیتال را بگیرد و امروزه به بخش مهمی از استراتژی های کسب درآمد از اینستاگرام تبدیل شده است. مصرف کنندگان امروزه به تبلیغات سنتی اعتماد ندارند، آنها به مردم دیگر بیشتر اعتماد می کنند.

تحقیقات اخیر نیلسن نشان می دهد که مصرف کنندگان توصیه های شخصی را بیش از تبلیغات مختلف قبول می کنند.

ساده ترین راه این است که شما افرادی را داشته باشید و یا خودتان به عنوان مصرف کننده یک عکس با محصول داشته باشید و اقدام به اشتراک عکس مشتری با محصول در اینستاگرام بکنید.

استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر به برند های فرصت های منحصر به فردی می دهد تا بتوانند به محبوبیت بیشتر در اینستاگرام و فالوور بیشتر اینستاگرام دست پیدا کنند. هرچند به نظر می رسد که این ریسک بزرگی باشد که هزینه زیادی را برای اینفلوئنسر اینستاگرام بکنید اما اگر به خوبی بدانید برای چه هدفی اقدام به هزینه برای انفلوئنسراینستاگرام می کنید قطعا موفق می شوید.

برای مثال کافی است تبلیغ کنندگانی را در نظر بگیرید که میلیون ها تومان هزینه می کنند تا یک تبلیغ چند ثانیه ای را در صدا و سیما به میلیون ها نفر تنها یک بار نشان دهند که از این تعداد، عموم مشاهده کنندگان علاقه ای به این تبلیغ ندارند و حتی تماشا نمی کنند. این در حالی است که اگر فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید با مجموعه ای از افراد سر و کار دارید که تماما به محصولات و پست های شما علاقه دارند. ضمن اینکه پست شما چند ثانیه نمایش داده نمی شود و در بدترین حالت در استوری اینستاگرام برای ۲۴ ساعت می توانید تبلیغ خود را نمایش دهید.

این مطلب را در نظر بگیرید که می توانید با سرمایه گذاری در اینستاگرام به فالوور واقعی و بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار نفر دست پیدا کنید. این کار ریسک زیادی ممکن است داشته باشد و زمان زیادی نیز نیاز دارد. اما روش دیگر این است که سرمایه خود را به عنوان هزینه به اینفلوئنسر های محبوب بدهید  تا با استفاده از نفوذ آنها تبلیغ خود را به همان تعداد فالوور اینستا نشان دهید و فروش مشابه داشته باشید و با کمی جذابیت حتی به جذب فالوور اینستا فکر کنید.

هفتاد و نه درصد از کسب و کارهای موفق در اینستاگرام به دنبال ارزیابی انفلوئنسر های تاثیر گذار و سپردن کار به آنها می روند که این کار را در هفتاد درصد مواقع با مشاهده فالوور واقعی آنها و تعداد لایک و کامنت های آنها میسر می شود.

مهم است که در ابتدای شروع کسب و کار اینستاگرام خود  زمان بیشتری را صرف فکر کردن درباره اهداف استراتژی و مبارزات انتخاباتی خود بکنید. ایجاد اهداف شفاف و مشخص در ابتدای مسیر بازاریابی در اینستاگرام به شما کمک می کند تا بهترین شریک کاری یا اینفلوئنسر اینستاگرام مرتبط با کار خود را را داشته باشید.

 

۷- از هشتگ های صحیح استفاده کنید

هشتگ

اگر واقعا به دنبال برند سازی در اینستاگرام هستید و به دنبال بالا بردن فالوور اینستاگرام خود هستید باید در استفاده از هشتگ ها به عنوان یک هنرمند عمل کنید.

هشتگ می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای نشان دادن پست شما به میلیون ها کاربر اینستاگرام بسیار مفید باشد. اما به یاد داشته باشید که در استفاده از هشتگ اینستاگرام نباید زیاده روی کنید. حتی این کار می تواند باعث شود تا پست شما به عنوان اسپم و یا پست مشکوک اینستا تشخیص داده شود.

مهم است که به تعداد انگشت شماری از هشتگ هدفمند اینستاگرام در هر پست استفاده کنید. این شانس پست اینستاگرام شما را برای اینکه افراد درست و مناسب آن را ببینند افزایش می دهد. لازم به توضیح است که هدف شما همه افراد نیستند بلکه هدف اصلی شما مخاطبین و فالوور اینستاگرام شما است. با انتخاب دقیق هشتگ اینستاگرام ، مطمئن خواهید بود که افرادی که پست شما را مشاهده می کنند همان افرادی هستند که در اهداف تجاری شما قرار دارند.

یک تکنیک ساده برای اینکه ببینید کدام هشتگ اینستاگرام به عنوان هشتگ محبوب اینستاگرام پست های مشابه شما هستند این است که ببینید که اینفلوئنسرهای اینستاگرام از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. این نکته را به ذهنتان بسپارید که هر یک از این هشتگ های اینستا میلیون ها پست را پشتیبانی می کنند به همین دلیل اگر این هشتگ را استفاده می کنید مهم است که مختصر و هدفمند ، هدف خود را دنبال کنید.

به عنوان مثال هشتگ #travel بیش از ۴۰۶ میلیون پست را پشتیبانی می کند. پس اگر travel هشتگ انتخابی شما است، باید خیلی پست قوی ای داشته باشید و بصورت خلاصه این هشتگ شاید خیلی مناسب شما نباشد و شانس مشاهده پست اینستاگرام را کاهش می دهد. برای این منظور باید اقدام به استفاده از هشتگ در صفحه اینستا خود بکنید که مخاطبین خاص شما دنبال آن هستند.

 

۸- کپشن را فراموش نکنید.

کپشن یا به فارسی ارائه توضیحات اجمالی یکی دیگر از عناصر یکپارچه ای است که در هر پست اینستاگرام باید استفاده شود. یک کپشن اینستاگرام می تواند باعث موفقیت و یا شکست یک پست اینستا شود. اگر تصویر فوق العاده ای را در اینستا خود انتشار دهید ولی کپشن اینستا شما مناسب نباشد ،به راحتی می تواند باعث دلزدگی فالوور اینستا شما شود. بنابراین دقت در کپشن نویسی در اینستاگرام بسیار مهم است.

کپشن اینستا شما می تواند خیلی کارها انجام دهد. اولین و مهم ترین نکته ای که باید در ایجاد کپشن اینستاگرام در نظر داشته باشید فالوور اینستاگرام خودتان است.

دومین اهمیت داشتن کپشن خوب اینستاگرام این است که فالوور صفحه اینستاگرام شما را ترغیب به واکنش می کند. البته این بدین مفهوم نیست که حتما شما باید از جملات فوق العاده در کپشن استفاده کنید، باید با زبان ساده با مخاطب اینستاگرام صحبت شود، بخصوص درباره محصولات، این کار می تواند صداقت شما را بیشتر توصیف کند و باعث دادن انگیزه بیشتر به فالوور اینستاگرام شما شود. کپشن نویسی و پاسخ به کپشن توسط کاربر اینستا باعث می شود تا نام تجاری شما مشهور تر شود و در کنار آن اتفاقاتی مانند بازدید بیشتر سایت، بهبود سئو سایت و افزایش فالوور اینستاگرام و نهایتا فروش بیشتر برای شما اتفاق بیافتد.

 

نتیجه گیری

تفاوتی ندارد خودتان این کار را انجام می دهید و یا بوسیله ربات اینستاگرام بصورت هدفمند و دقیق این کار انجام شود. برای به دست آوردن فروش بیشتر در اینستاگرام باید اقداماتی انجام شود و مرتبا آزمون و خطاهای زیادی انجام دهید تا بهترین روش ها را برای تعامل با مخاطب اینستاگرام پیدا کنید.

این هشت راهنمایی به شما کمک می کند که در این راه موفق تر باشید اما  این تنها راه هایی نیست که برای موفقیت در فروش در اینستاگرام نیاز دارید و می توانید سایر راه های فروش را هم امتحان کنید. اما یک نکته را فراموش نکنید و آن هم اینکه فالوور بیشتر اینستاگرام یعنی بازدید بیشتر اینستا و نهایتا فروش بیشتر .

اگر به دنبال فالوور فیک اینستاگرام نیستید و می خواهید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید و زمان کافی برای انجام این هشت تکنیکو بسیار از تکنیک های اینستاگرام دیگر ندارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از ربات فالوجت استفاده کنید. ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی شده تا تمامی نیاز های شما را بصورت واقعی و اسان وار دنبال کند و بصورت هدفمند به جذب مخاطب اینستا و افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

source: راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام- بخش دوم

ترفندهای افزایش فروش محصول در اینستاگرام- بخش اول

ابزاری به نام اینستاگرام امروزه بدون در نظر گرفتن نوع و حجم کسب و کار به یکی از بهترین روش های تبلیغات و فروش محصولات و خدمات تبدیل شده است.

در سپتامبر ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام کرد که جامعه کسب و کار در اینستاگرام تا دو میلیون تبلیغات در روز رشد داشته است و تنها در همان سال و در ماه مارس بود که به این تعداد یک میلیون تبلیغ دیگر نیز افزوده شد.

از مارک ها و برند های اصلی گرفته تا کسب و کارهای محلی در تمامی نقاط جهان امروزه با تبلیغات در اینستاگرام و نمایش دادن محصولات و خدمات خود در این شبکه اجتماعی به موفقیت های باور نکردنی دست پیدا کرده اند.

هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام

اگر تا به حال صفحه اینستاگرام خود را بهینه نکرده اید و برای فروش محصولات خود از آن استفاده نکرده اید ، تا فرصت را بیش از این از دست نداده اید بهتر است شروع کنید. هشت توصیه زیر از راه های اثبات شده ای هستند که به نحوه فروش در اینستاگرام شما کمک خواهند کرد.

۱- صفحه کسب و کار اینستاگرام خود را بهینه کنید

پروفایل صفحه اینستاگرام

پروفایل صفحه اینستاگرام کسب و کار، یا صفحه تجاری اینستاگرام، تبدیل به صفحه اصلی بسیاری از کاربران اینترنت به جای گوگل شده است. این بدین مفهوم است که شما باید برای طراحی پروفایل اینستاگرام خود به خوبی زمان صرف کنید و با ارائه یک طرح و نمایه عالی مخاطبین و فالوورهای اینستاگرام خود را مجذوب کنید.

بصورت کلی پروفایل اینستاگرام کسب و کار باید شامل موارد زیر باشد:

  • عکس پروفایل: بهتر است برند محصولات و یا خدمات شما و یا یکی از محصولات شما باشد
  • بیوگرافی اینستاگرام خوب: شما فوق العاده هستید. این باید مفهوم کلی آن چیزی باشد که به عنوان بیو اینستاگرام و یا بیوگرافی اینستاگرام شما بصورت کاملا خلاصه و شفاف گفته می شود.
  • لینک دهی به صفحه وب فروشگاه: قسمت URL اینستاگرام تنها مکانی است که کمک می کند تا شما لینک وب سایت خود را به صورت مستقیم قرار دهید. بهتر است یک نشانی اینترنتی و یا وب سایت حرفه ای برای این هدف در نظر گرفته باشید.

در نظر داشته باشید که پروفایل اینستاگرام کسب و کار یا تجارت شما اولین مکانی است که پیروان اینستاگرام و یا فالوورهای علاقمند به کسب و کار شما، بررسی خواهند کرد. به همین دلیل باید طراحی این صفحه به شکلی باشد که به راحتی بتواند در جذب فالوور شما را کمک کند. افزایش فالوور اینستاگرام مهم ترین هدف شما برای نمایش بیشتر محصولات و خدمات شما خواهد بود. با ایجاد یک داستان زیبا برای برند خود، ارائه حس خوب و با علم زیبا شناختی می توانید فالوور وفادار اینستاگرام را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید و این مهم ترین سرمایه اینستاگرام شما خواهد بود.

۲- از تبلیغات اینستاگرام برای رسیدن به هدف نهایی مخاطبین خود استفاده کنید.

با وجود تغییرات متناوبی که در الگوریتم اینستاگرام ایجاد می شود و با رقابت روز افزون در پلت فرم های مختلف اینستاگرام ، بسیار مهم است که شما چگونه عمل می کنید . این بدین مفهوم است که تبلیغات در اینستاگرام  به یک استراتژی مارکتینگ تبدیل شده است.

وقتی شما صفحه اینستاگرام تجاری خود را فعال می کنید، می توانید در خصوص مدت زمانی که می خواهید صرف آن کنید تصمیم گیری کنید و اینکه دوست دارید تبلیغات شما در کجاها دیده شود و حتی می توانید مدت زمان نمایش تبلیغات اینستاگرام خود را هم تعیین کنید. اینستاگرام گزینه های متفاوتی را برای تبلیغات در اینستاگرام فراهم کرده است. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که دوست دارید هزینه بکنید یا خیر و اینکه بهترین راه برای تبلیغات شما کدام است.

شما می توانید یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام راه اندازی کنید. هر چند ممکن است این کار تاثیر منفی بر روی برند شما داشته باشد و باید به این کار تسلط مناسبی داشته باشید.

ساده ترین راه برای تبلیغات در اینستاگرام ارتقا پست ها در اینستاگرام است. برای این کار تنها کافی است پست هایی که دوست دارید را انتخاب کنید و بر روی گزینه promote یا ارتقا کلیک کنید.

با این کار اینستاگرام مخاطبین مشابه ای که اینگونه پست ها را دوست داشته اند و به اشتراک گذاشته اند با الگوریتم های خود تشخیص می دهد و شما تنها کافی است از بین مخاطبین مشخص شده افرادی را متناسب با سلایق، سن و حتی جنسیت مورد نظر شما هستند، انتخاب و گروه فالوورهای خود را ایجاد کنید.

با تشکیل این گروه باید بودجه تعیین کنید. با یک بودجه کوچک شروع کنید و تنها پست اینستاگرام خود را برای چند روز انتشار دهید. با مشاهده نتایج می توانید عملکرد پست اینستا خود را بررسی کنید. آنقدر این کار را ادامه دهید تا سلیقه و خواست مشتریان را بشناسید و بتوانید با آنها تعامل کنید.

به یاد داشته باشید بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام این است که محتوا اینستاگرام شما کاملا شفاف، آنچه که تولید می کنید و ارائه می دهید را به مخاطب نشان  و انتقال دهد.

۳- استوری اینستاگرام با لینک محصولات

استوزی اینستاگرام

استوری اینستاگرام (Instagram Stories) همچنان یکی از محبوب ترین روش های پست گذاری اینستاگرام است. تنها کافی است بدانید روزانه این استوری ها بالغ بر ۵۰۰ میلیون کاربر فعال علاقمند دارند. یعنی چیزی دو برابر Snapchat. بنابراین هیچ چیز بیشتر از این اهمیت ندارد که کسب و کارها به دنبال یافتن راه های خلاقانه و جدید برای فروش با استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام باشند.

استوری اینستاگرام فرصتی عالی برای کسب و کار ها فراهم می کند تا با فالوور اینستاگرام خود به صورت مکرر و شخصی تر تعامل داشته باشند. بسیاری از برند های معروف اینستاگرام از این ویژگی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و با ارائه پیشنهادات خاص و تبلیغات وسوسه کننده به راحتی اقدام به جذب فالوور و یا افزایش فالوور و متعاقبا فروش بیشتر در اینستاگرام می کنند.

از سال ۲۰۱۷ به بعد اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران خود فراهم کرد تا بتوانند با افزایش فالوور اینستاگرام خود تا ۱۰۰۰۰ کاربر و یا حتی بیشتر و ارائه لینک در استوری اینستاگرام بیشتر در کسب و کار خود تبلیغ کنند. این یک خبر فوق العاده برای برند های اینستاگرامی و غیر اینستاگرامی بود تا بتوانند از این فضا برای افزایش فروش محصولات خود با استفاده از اینستاگرام بهره بگیرند.

در حال حاضر این قابلیت به عنوان یکی از ابزارهای اصلی اینستاگرام برای نمایش های عمومی و افزایش بازدید صفحات اینستاگرام تبدیل شده است و باعث بالا رفتن ترافیک اینستا و افزایش رقابت پذیری در اینستاگرام شده است.

در زمان انتشار یک پست استوری در اینستاگرام یک فلش کوچک مشاهده خواهید کرد و متن (( مشاهده بیشتر)) که در پایین تصویر آورده می شود. از آنجا که این متن کوچک ممکن است زیاد جلب توجه نکند می توانید با اضافه کردن متن و یا راهنمایی خاصی برای کاربران اینستاگرام خود، آنها را ترغیب به خواندن بیشتر متن بکنید.

الگوریتم اینستاگرام اکنون به شکلی عمل می کند که تمامی فعل و انفعالاتی که در استوری اینستاگرام شما اتفاق می افتد را در نظر می گیرد، مانند پاسخ به استوری، پست گذاشتن کاربران اینستاگرام و … . بنابراین هرچقدر فالوور اینستاگرام شما بیشتر با متن شما ارتباط برقرار کند احتمال بازدید پست اینستاگرام شما در صفحه فید اینستاگرام (feed) بیشتر می شود و شانس تبلیغ محصولات شما در اینستاگرام افزایش می یابد.

یک صفحه اینستاگرام زمانی عالی عمل می کند که فرصت های تعامل زیادتری را با کاربران و فالوورهای اینستاگرام  در استوری فراهم کرده باشد و همچنین تعداد فالوور اینستاگرام بیشتری داشته باشد. بالا رفتن فالوور اینستاگرام باعث می شود تعداد بیشتری استوری شما را مشاهده کنند و قطعا به آن واکنش بیشتری نشان دهند.

source: راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام- قسمت اول