آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت
آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت

چگونه ما یک ربات اینستاگرام بسازیم؟

امروزه استفاده از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب به عنوان بازار هدفی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. البته خیلی هم دور از پیش بینی نبود و شاید هدف اصلی خود اینستاگرام هم از ایجاد چنین شبکه اجتماعی هم ایجاد تغییراتی بنیادین در الگوهای کسب و کار بود. به همین دلیل اکنون به خوبی می توان به این نتیجه رسید که فردی که به این صفحه مراجعه کرده و به دنبال استفاده از ربات اینستاگرام است قطعا به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود است و به دنبال اهدافی اقتصادی و یا غیر اقتصادی در این مسیر است.

اپلیکیشن اینستاگرام ، قطعا امروز دیگر فقط یک شبکه اجتماعی نیست و تبدیل به یک ابزار بازاریابی و فروش شده است. این شبکه اجتماعی هر روز بیشتر محبوب می شود و کاربران این اپلیکیشن را فقط افراد خاصی تشکیل نمی دهند. وقتی در اطراف خود نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که از کودکان چند ساله تا افراد مسن تر خانواده ها هم امروز با پدیده ای به نام اینستاگرام مواجه شده اند که با تمامی توصیف ها و هشدار ها قطعا نمی توان گفت که حضور اینستاگرام پدیده ای نا مطلوب است.

فالوور اینستاگرام از بعد خانواده و دوستان فراتر رفته است و همه به دنبال توسعه علاقمندی ها ، احساسات، خوشی و ناخوشی و از همه مهمتر محصولات و خدمات خود به جامعه ای بسیار بزرگتر از جمع دوستان و خانواده خود هستند. برای این منظور افزایش فالوور و جذب فالوور اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

به دست آوردن لایک بیشتر اینستاگرام، کامنت های بهتر و ارائه بازخوردهای مختلف عمدتا برای دیده شدن در اینستاگرام و بالا بردن جامعه مخاطب و به دست آوردن فالوور بیشتر است.

مشکل اما از جایی شروع می شود که به دست آوردن فالوور اینستا کار خیلی ساده ای هم نیست. برای اینکه یک شرکت و یا یک فرد بتواند به جامعه ای از مخاطبین هم سلیقه، علاقمند و دارای اشتراکات با خود در یک موضوع دست پیدا کند با روش های بسیار زیاد معمول عمدتا بیش از چند سال طول خواهد کشید و باز هم شاید نتیجه خیلی هم رضایت بخش نباشد.

همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد به سمت استفاده از اپلیکیشن فالووریاب بروند. نرم افزار فالووریاب که نه تنها احتمالا فریبی بیش نیست، بلکه سو استفاده، فالوور فیک و احتمال مخاطرات دیگر را هم با خود با پتانسیل بالا به همراه دارد.

ربات اینستاگرام

قطعا یکی از بهترین راه ها که به جرات می توان ادعا کرد اغلب صفحه های پر مخاطب اینستاگرام از آن استفاده می کنند و یا حداقل برای شروع استفاده کرده اند، ربات اینستاگرام است.

هر چند تولید محتوای با کیفیت بهترین و منطقی ترین راه برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی است اما برای نشان دادن محتوای با کیفیت در اینستاگرام و برای دیده شدن در صفحه جستجوی اینستاگرام تلاش و صبر بسیار زیادی نیاز است.

برای اینکه به هدف زودتر برسیم استفاده از ربات اینستاگرام راه حل مناسبی است. رباط اینستاگرام  روشی سریع و قدرتمند برای جذب فالوور است ، اما نباید در انتخاب ربات اینستاگرام هم بی دقتی کرد و باید همیشه مراقب سو استفاده ها بود.

آشنایی با ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام یک نرم افزار و یا بهتر است بگوییم ابزاری است که به اکانت اینستا شما متصل می شود و کلیه فعالیت هایی که شما به عنوان مدیر پیج اینستاگرام انجام می دهید را انجام داده و مدیریت می کند و در ضمن با استفاده از قابلیت های هوشمندی که بسته به نوع طراحی ربات اینستاگرام در آن ایجاد شده است می تواند با سرعتی بسیار بالا به جذب فالوور پیج اینستاگرام کمک کند.

در زمان استفاده از ربات اینستا تنها کاری که باید شما انجام دهید برنامه ریزی است. با استفاده از این برنامه ها ربات پیج اینستاگرام  با مخاطبین مختلف که به نحوی با علایق، خواسته ها و بصورت کلی اشتراکات شما همخوانی دارند ارتباط برقرار می کند و فعالیت هایی مانند لایک کردن، کامنت نویسی، فالو کردن اینستاگرام و غیره را انجام می دهد.

 البته ربات صفحه اینستاگرام تنها به دنبال مخاطبین هم سلیقه نیست و به طرق مختلف بسیاری از مخاطبین اینستاگرام را که به نحوی با شما بتواند ارتباط دهد، دنبال می کند. جالب اینکه ربات اینستاگرام می تواند بصورت دایرکت هم برای دیگران متن و پیام ارسال کند، حسن این کار و سایر اقدامات دیگری که ربات اینستاگرام انجام می دهد این است که شما به عنوان فردی فعال شناخته می شوید و به این ترتیب خود اینستاگرام هم در دیده شدن بیشتر در اینستاگرام به شما کمک می کند. حال اگر پست اینستاگرام شما با کیفیت باشد، مخاطبین را به واکنش متقابل ترغیب کند و بتواند حس مخاطب را به خوبی درگیر کند موفقیت شما بیشتر خواهد شد.

وقتی پست با کیفیت تولید شود ، یعنی شما بدون عجله محتوای با کیفیت اینستاگرام خود را تولید کنید، به مخاطبین توجه کنید و با آنها تعامل داشته باشید ، نتیجه ای که به دنبال دارد، فالو شدن صفحه اینستاگرام شما با میل و رغبت توسط مخاطبین مختلف و این یعنی جذب فالوور واقعی که توسط ربات اینستاگرام به راحتی برای شما ممکن شده است.

نحوه کار ربات اینستاگرام

همان گونه که متوجه شدید ربات اینستاگرام باید همانند یک انسان واقعی کار کند. برای این منظور نباید در ارائه کامنت ها، لایک ها و غیره خیلی مصنوعی برخورد شود.

اما خود ربات اینستاگرام چه شکلی کار می کند؟ بعد از خرید ربات اینستاگرام شما باید آن را به اکانت خود تخصیص داده و یا اتصال دهید. سپس مثلا اگر در زمینه طراحی داخلی فعالیت می کنید باید چندین پیج فعال اینستاگرام در زمینه طراحی سایت و چندین پیج اینستاگرام مرتبط با فعالیت خودتان را پیدا کنید و آدرس پیج اینستا آنها را وارد ربات اینستاگرام خودتان بکنید.

اکنون فعالیت رباط اینستاگرام آغاز می شود و با رفتن سراغ فالوور های این پیج ها و لایک کردن پست و کامنت نویسی و غیره خودش را به فالوور اینستاگرام پیج آنها معرفی می کند. همچنین این ربات می تواند حتی فالوورهای مخاطبین این پیج ها را نیز فالوو کند. در نهایت اگر محتوای پیج اینستاگرام شما با کیفیت و جذاب باشد تردید نداشته باشید که کم کم فالوور پیج اینستاگرام های مربوطه به سراغ پیج شما هم خواهند آمد. خودتان حدس بزنید چه می شود. فالوور واقعی اینستاگرام یعنی دقیقا همین.

ربات اینستاگرام حتی می تواند بدون دخالت شما و با تنظیماتی که شما به آن می دهید به فعالیت خود ادامه دهد. بنابراین دیگر لازم نیست تمام مدت در صفحه اینستاگرام خودتان باشد و می توانید کار انتشار پست، کامنت نویسی و غیره را غیر حضوری انجام دهید، این هم در هر ساعت و هر لحظه ای که دوست دارید.

از دیگر خصوصیات ربات اینستاگرام این است که می تواند با کلمات کلیدی که شما به آن می دهید ، با ایجاد هشتگ آن را در موقعیت ها و پیج هایی که شما انتخاب می کنید با برنامه دقیق و هدفمند توسعه و انتشار دهد.

ساخت ربات اینستاگرام

اگر تا به حال دنبال استفاده از ربات اینستاگرام بوده باشید قطعا با جملاتی مانند دانلود برنامه فالوور یاب، دانلود ربات رایگان اینستاگرام، اپلیکیشن ربات اینستاگرام ، ربات ارزان و یا ربات رایگان اینستاگرام و غیره مواجه شده اید.

اما حقیقت این است که عمده این ربات های اینستاگرام کیفیت خوب و واقعی ندارند. بعضا کلاهبردار هستند و حتی ممکن است تجارب تلخی هم از کار با ربات اینستاگرام داشته باشید.

دلیل آن این است که صرف نظر از تقلبی بودن و فیک بودن ربات اینستاگرام ، ربات های اینستا به دو دسته کلی تقسیم می شوند که ممکن است در انتخاب آنها اشتباه کرده باشید:

انواع ربات اینستاگرام:

۱- ربات نرم افزاری اینستاگرام:

ربات نرم افزاری اینستاگرام نوعی نرم افزار است که با نصب کردن آن روی یک سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ کار می کند. در این حالت باید سیستم روشن و ربات راه اندازی شود تا به فعالیت خود ادامه دهد و طبیعی است که خاموش شدن سیستم برابر است با غیر فعال شدن ربات اینستاگرام. البته قطعا این نوع ربات بر مبنای اینترنت کار می کند و نیاز به اینترنت پر سرعت هم خواهید داشت.

۲- ربات تحت وب اینستاگرام

بر خلاف ربات نرم افزازی اینستاگرام، ربات تحت وب اینستاگرام همان گونه که از نامش مشخص است با استفاده از وب کار می کند و الزاما نیازی نیست که کامپیوتر و یا لپ تاپ روشن باشد و یا با استفاده از اینترنت پر سرعت کار کند. برای استفاده از ربات اینستاگرام تحت وب باید تنظیمات مورد نیاز که در بالا به آن اشاره شد انجام شود تا ربات اینستا کار خود را شروع کند.

نکته مهمی که در استفاده از ربات اینستاگرام باید در نظر داشته باشید این است که پروتکل اینستاگرام به شکلی برنامه ریزی و مرتبا به روز می شود تا با ربات ها مقابله کند. به همین دلیل بود که توضیح دادیم که باید حتما فعالیت ربات هدفمند و با برنامه باشد و نباید در استفاده از آن زیاده روی شود.

ربات اینستاگرام تحت وب نسبت به ربات اینستاگرام نرم افزاری بسیار بهتر است. این ربات ها اگر به خوبی برنامه نویسی شوند می توانند بسیار انعطاف پذیر و حرفه ای عمل کنند و تشخیص ربات بودن آنها بسیار دشوار است. البته قطعا نیاز به دانش برنامه نویسی بالایی برای داشتن این نوع ربات دارید و یا اگر این دانش را ندارید باید از شرکت های معتبر برنامه نویس اقدام به خرید ربات اینستاگرام بکنید، مانند ربات فالو جت که از بهترین نوع ربات اینستاگرام در کشور است.

ربات حرفه ای اینستاگرام به خوبی خود را با تغییرات مختلف اینستاگرام، تنها با تنها تغییرات اندکی در تنظیمات آن همسان سازی می کند و هر بار با یک راه اندازی مجدد می تواند به کلی متفاوت عمل کند. معمولا ربات تحت وب حرفه ای یا باید توسط برنامه نویس نوشته شود و یا باید از ربات تخصصی وب مانند ربات فالوجت با خرید اشتراک ربات استفاده شود که هر دو نیاز به هزینه دارد.

البته هزینه نوشتن ربات اختصاصی برای پیج اینستاگرام بسیار بالا است و عموما هم نیاز به آن نیست و می توان با استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام فالو جت و یا همانند آن به خوبی به هدف مورد نظر در کمترین زمان دست یافت.

نکته مهم دیگر در ساخت ربات اینستاگرام  داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته است. بنابراین قبل از سفارش ربات اختصاصی برای پیج اینستاگرام بهتر است در مورد هزینه ها و پشتیبانی آن اطمینان پیدا کنید. ضمنا توجه داشته باشید که ربات اینستاگرام تحت وب باید مرتبا به روز رسانی شود و اگر این ربات خاص پیج اینستاگرام شما نوشته شود امکان به روز رسانی آن باز هم با هزینه ممکن می شود و به همین دلیل خیلی توصیه نمی شود.

ما در شرکت فالوجت این اطمینان را برای شما فراهم نموده ایم تا با پشتیبانی بدون محدودیت و یا استفاده از تمام ظرفیت های ممکن بتوانید در کمترین زمان  و کمترین هزینه اقدام به بالا بردن فالوور پیج اینستاگرام خود بکنید و به راحتی به اهداف تعریف شده خود دست پیدا کنید. تنها کافی است با یک دوره کوتاه مدت استفاده از ربات فالوجت به این باور با اطمینان دست پیدا کنید که ربات اینستاگرام فالوجت یک ادعا نیست و یک واقعیت اثبات شده است.

8 نکته کاملا کاربردی برای اینکه فروش در اینستاگرام بیشتر شود! بخش دوم

اگر تا به حال صفحه اینستاگرام خود را بهینه نکرده اید و برای فروش محصولات خود از آن استفاده نکرده اید ، تا فرصت را بیش از این از دست نداده اید بهتر است شروع کنید. بخش دوم از مطلب هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام بخوانید:

۴- برای صفحه اینستاگرام یک پست (به عنوان پست خوراک) قابل فروش تولید کنید.

قابل فروش بودن مشخصات پست اینستاگرامی که برای خوراک اینستاگرام تولید می کنید خود به عنوان یک برگ برنده بزرگ برای شما محسوب می شود. بر اساس گفته های کارشناسان TechCrunch و Shopify در حال حاضر اینستاگرام به یک مرکز یا مکان مهم برای تبلیغات فروشگاهی تبدیل شده است. بنابراین اگر قادر به افزایش فالوور اینستاگرام در اینستاگرام با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مانند خرید ربات اینستاگرام و یا استفاده از ربات مخصوص اینستاگرام باشید می توانید با ایجاد پست های قابل فروش در اینستاگرام به فروش زیادی دست پیدا کنید.

در حال حاضر بسیاری از کابران اینستاگرام ترجیح می دهند برای خرید اورجینال کالا، خرید برند، خرید کالاهای تاپ و منحصر به فرد از دست افراد مطمئن بدون واسطه و با هزینه کمتر، هزینه کنند. منظور اینکه اگر پست اینستاگرام شما این حس را در فالوور اینستاگرام شما ایجاد کند می توانید به راحتی از طریق صفحه شخصی اینستاگرام خود به فروش قابل توجهی برسید.

از ویژگی های دیگر فروش در اینستاگرام این است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا محصولاتی را که برای فروش در دسترس دارند تگ کنند و کاربران و فالوور اینستاگرام خود و دیگران را به داخل برنامه برای خرید هدایت کنند.

پلاگین Shopify همانند Shoppable Instagram Galleries عمل می کند تا کسب و کار ها شرایط فروش ساده تری داشته باشند. ویژگی های خرید از اینستاگرام این است که به راحتی کاربر می تواند جنس را مشاهده کند و تنها با استفاده از یک لینک به صفحه خرید هدایت شود. برای همین است که بسیاری از شرکت ها اقدام به ایجاد یک گالری سفارشی از محصولات منحصر به فرد و یونیک خود در اینستاگرام می کنند و لینک گالری خود را در بیو اینستاگرام برای هدایت مشتریان قرار می دهند.

وقتی فالوور اینستاگرام شما روی لینک بیو اینستاگرام شما کلیک می کند،  به یک صفحه هدایت می شود که پست های اینستاگرام شما را کامل در آن می بیند و می تواند بین محصولات شما محصول مورد علاقه خود را پیدا کند.

 

۵- به اینستاگرام پیشنهاد توسعه پست (Only Promotions )خود را بدهید

خریداران عاشق خرید های خوب و توسعه یافته اند. اینستاگرام مکان خوبی برای توسعه فروش ، معرفی محصولات جدید، ارائه کد های تخفیف و ارائه پیشنهاد های فوق العاده و وسوسه کننده است. شما می توانید اطلاعات اضافی محصولات خود را در کامنت پست اینستاگرام خود بگذارید و یا می توانید استوری اینستاگرام را به ارائه اطلاعات محصول تخصیص دهید و به این وسیله فالوور اینستاگرام خود را تشویق کنید تا بر روی لینک محصول در بیو اینستاگرام کلیک کنند  و از مزایا و تخفیف ها و یا پیشنهاد های وسوسه انگیز شما استفاده کنند.

اگر شما از ویژگی promotion اینستاگرام به خوبی استفاده کنید می توانید با استفاده از این ویژگی ها  در سایر شبکه های اجتماعی دیگر خود مانند فیسبوک، توئیتر و یا لینکدین خود نیز این تبلیغ را نمایش دهید و نمایه ای از کسب و کار برای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که استفاده از ویژگی پروموشن اینستاگرام زمانی مفید است که پیشنهاد های حیرت انگیز و جذاب داشته باشید. در واقع پروموشن کسب و کار اینستاگرام باعث می شود که فالوور شبکه های اجتماعی دیگر شما نیز پیشنهاد های شما را مشاهده کنند و تشویق شوند که با ورود به شبکه اجتماعی اینستا شما به جمع فالوور اینستاگرام شما بپیوندند و به این وسیله می توانید کار افزایش فالوور اینستاگرام خود را نیز به خوبی انجام دهید.

 

۶- ایجاد مشارکت با ایفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام


اینفلوئنسر اینستاگرام ترفند بسیار موثری برای محبوب شدن شما است و هر روز بر دامنه آن افزوده می شود. به جرات می توان گفت اینفلوئنسر توانسته در سال های اخیر به عنوان همکار و حامی جای تبلیغات دیجیتال را بگیرد و امروزه به بخش مهمی از استراتژی های کسب درآمد از اینستاگرام تبدیل شده است. مصرف کنندگان امروزه به تبلیغات سنتی اعتماد ندارند، آنها به مردم دیگر بیشتر اعتماد می کنند.

تحقیقات اخیر نیلسن نشان می دهد که مصرف کنندگان توصیه های شخصی را بیش از تبلیغات مختلف قبول می کنند.

ساده ترین راه این است که شما افرادی را داشته باشید و یا خودتان به عنوان مصرف کننده یک عکس با محصول داشته باشید و اقدام به اشتراک عکس مشتری با محصول در اینستاگرام بکنید.

استراتژی بازاریابی اینفلوئنسر به برند های فرصت های منحصر به فردی می دهد تا بتوانند به محبوبیت بیشتر در اینستاگرام و فالوور بیشتر اینستاگرام دست پیدا کنند. هرچند به نظر می رسد که این ریسک بزرگی باشد که هزینه زیادی را برای اینفلوئنسر اینستاگرام بکنید اما اگر به خوبی بدانید برای چه هدفی اقدام به هزینه برای انفلوئنسراینستاگرام می کنید قطعا موفق می شوید.

برای مثال کافی است تبلیغ کنندگانی را در نظر بگیرید که میلیون ها تومان هزینه می کنند تا یک تبلیغ چند ثانیه ای را در صدا و سیما به میلیون ها نفر تنها یک بار نشان دهند که از این تعداد، عموم مشاهده کنندگان علاقه ای به این تبلیغ ندارند و حتی تماشا نمی کنند. این در حالی است که اگر فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید با مجموعه ای از افراد سر و کار دارید که تماما به محصولات و پست های شما علاقه دارند. ضمن اینکه پست شما چند ثانیه نمایش داده نمی شود و در بدترین حالت در استوری اینستاگرام برای ۲۴ ساعت می توانید تبلیغ خود را نمایش دهید.

این مطلب را در نظر بگیرید که می توانید با سرمایه گذاری در اینستاگرام به فالوور واقعی و بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار نفر دست پیدا کنید. این کار ریسک زیادی ممکن است داشته باشد و زمان زیادی نیز نیاز دارد. اما روش دیگر این است که سرمایه خود را به عنوان هزینه به اینفلوئنسر های محبوب بدهید  تا با استفاده از نفوذ آنها تبلیغ خود را به همان تعداد فالوور اینستا نشان دهید و فروش مشابه داشته باشید و با کمی جذابیت حتی به جذب فالوور اینستا فکر کنید.

هفتاد و نه درصد از کسب و کارهای موفق در اینستاگرام به دنبال ارزیابی انفلوئنسر های تاثیر گذار و سپردن کار به آنها می روند که این کار را در هفتاد درصد مواقع با مشاهده فالوور واقعی آنها و تعداد لایک و کامنت های آنها میسر می شود.

مهم است که در ابتدای شروع کسب و کار اینستاگرام خود  زمان بیشتری را صرف فکر کردن درباره اهداف استراتژی و مبارزات انتخاباتی خود بکنید. ایجاد اهداف شفاف و مشخص در ابتدای مسیر بازاریابی در اینستاگرام به شما کمک می کند تا بهترین شریک کاری یا اینفلوئنسر اینستاگرام مرتبط با کار خود را را داشته باشید.

 

۷- از هشتگ های صحیح استفاده کنید

هشتگ

اگر واقعا به دنبال برند سازی در اینستاگرام هستید و به دنبال بالا بردن فالوور اینستاگرام خود هستید باید در استفاده از هشتگ ها به عنوان یک هنرمند عمل کنید.

هشتگ می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای نشان دادن پست شما به میلیون ها کاربر اینستاگرام بسیار مفید باشد. اما به یاد داشته باشید که در استفاده از هشتگ اینستاگرام نباید زیاده روی کنید. حتی این کار می تواند باعث شود تا پست شما به عنوان اسپم و یا پست مشکوک اینستا تشخیص داده شود.

مهم است که به تعداد انگشت شماری از هشتگ هدفمند اینستاگرام در هر پست استفاده کنید. این شانس پست اینستاگرام شما را برای اینکه افراد درست و مناسب آن را ببینند افزایش می دهد. لازم به توضیح است که هدف شما همه افراد نیستند بلکه هدف اصلی شما مخاطبین و فالوور اینستاگرام شما است. با انتخاب دقیق هشتگ اینستاگرام ، مطمئن خواهید بود که افرادی که پست شما را مشاهده می کنند همان افرادی هستند که در اهداف تجاری شما قرار دارند.

یک تکنیک ساده برای اینکه ببینید کدام هشتگ اینستاگرام به عنوان هشتگ محبوب اینستاگرام پست های مشابه شما هستند این است که ببینید که اینفلوئنسرهای اینستاگرام از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. این نکته را به ذهنتان بسپارید که هر یک از این هشتگ های اینستا میلیون ها پست را پشتیبانی می کنند به همین دلیل اگر این هشتگ را استفاده می کنید مهم است که مختصر و هدفمند ، هدف خود را دنبال کنید.

به عنوان مثال هشتگ #travel بیش از ۴۰۶ میلیون پست را پشتیبانی می کند. پس اگر travel هشتگ انتخابی شما است، باید خیلی پست قوی ای داشته باشید و بصورت خلاصه این هشتگ شاید خیلی مناسب شما نباشد و شانس مشاهده پست اینستاگرام را کاهش می دهد. برای این منظور باید اقدام به استفاده از هشتگ در صفحه اینستا خود بکنید که مخاطبین خاص شما دنبال آن هستند.

 

۸- کپشن را فراموش نکنید.

کپشن یا به فارسی ارائه توضیحات اجمالی یکی دیگر از عناصر یکپارچه ای است که در هر پست اینستاگرام باید استفاده شود. یک کپشن اینستاگرام می تواند باعث موفقیت و یا شکست یک پست اینستا شود. اگر تصویر فوق العاده ای را در اینستا خود انتشار دهید ولی کپشن اینستا شما مناسب نباشد ،به راحتی می تواند باعث دلزدگی فالوور اینستا شما شود. بنابراین دقت در کپشن نویسی در اینستاگرام بسیار مهم است.

کپشن اینستا شما می تواند خیلی کارها انجام دهد. اولین و مهم ترین نکته ای که باید در ایجاد کپشن اینستاگرام در نظر داشته باشید فالوور اینستاگرام خودتان است.

دومین اهمیت داشتن کپشن خوب اینستاگرام این است که فالوور صفحه اینستاگرام شما را ترغیب به واکنش می کند. البته این بدین مفهوم نیست که حتما شما باید از جملات فوق العاده در کپشن استفاده کنید، باید با زبان ساده با مخاطب اینستاگرام صحبت شود، بخصوص درباره محصولات، این کار می تواند صداقت شما را بیشتر توصیف کند و باعث دادن انگیزه بیشتر به فالوور اینستاگرام شما شود. کپشن نویسی و پاسخ به کپشن توسط کاربر اینستا باعث می شود تا نام تجاری شما مشهور تر شود و در کنار آن اتفاقاتی مانند بازدید بیشتر سایت، بهبود سئو سایت و افزایش فالوور اینستاگرام و نهایتا فروش بیشتر برای شما اتفاق بیافتد.

 

نتیجه گیری

تفاوتی ندارد خودتان این کار را انجام می دهید و یا بوسیله ربات اینستاگرام بصورت هدفمند و دقیق این کار انجام شود. برای به دست آوردن فروش بیشتر در اینستاگرام باید اقداماتی انجام شود و مرتبا آزمون و خطاهای زیادی انجام دهید تا بهترین روش ها را برای تعامل با مخاطب اینستاگرام پیدا کنید.

این هشت راهنمایی به شما کمک می کند که در این راه موفق تر باشید اما  این تنها راه هایی نیست که برای موفقیت در فروش در اینستاگرام نیاز دارید و می توانید سایر راه های فروش را هم امتحان کنید. اما یک نکته را فراموش نکنید و آن هم اینکه فالوور بیشتر اینستاگرام یعنی بازدید بیشتر اینستا و نهایتا فروش بیشتر .

اگر به دنبال فالوور فیک اینستاگرام نیستید و می خواهید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید و زمان کافی برای انجام این هشت تکنیکو بسیار از تکنیک های اینستاگرام دیگر ندارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از ربات فالوجت استفاده کنید. ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی شده تا تمامی نیاز های شما را بصورت واقعی و انسان وار دنبال کند و بصورت هدفمند به جذب مخاطب اینستا و افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک کند.

 

منبع: فالوور

8 نکته کاملا کاربردی برای اینکه فروش در اینستاگرام بیشتر شود! بخش اول


ابزاری به نام اینستاگرام امروزه بدون در نظر گرفتن نوع و حجم کسب و کار به یکی از بهترین روش های تبلیغات و فروش محصولات و خدمات تبدیل شده است.

در سپتامبر ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام کرد که جامعه کسب و کار در اینستاگرام تا دو میلیون تبلیغات در روز رشد داشته است و تنها در همان سال و در ماه مارس بود که به این تعداد یک میلیون تبلیغ دیگر نیز افزوده شد.

از مارک ها و برند های اصلی گرفته تا کسب و کارهای محلی در تمامی نقاط جهان امروزه با تبلیغات در اینستاگرام و نمایش دادن محصولات و خدمات خود در این شبکه اجتماعی به موفقیت های باور نکردنی دست پیدا کرده اند.

 

ادامه مطلب ...

8 قانون طلایی که در مورد استفاده ازربات اینستاگرام باید دانست!


اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود هستید و دوست دارید با کمترین زمان بیشترین مخاطب اینستاگرام را جذب کنید و راه های زیادی را امتحان کرده اید و حتی قبلا از رباط اینستاگرام استفاده کرده اید و نتیجه نگرفته اید احتمالا به هر یک از قوانین طلایی استفاده از ربات واقعی اینستاگرام توجه نکرده اید. ما در ادامه برای افرادی که دوست دارند در کمترین زمان به افزایش فالوور اینستاگرام چشم گیر دست پیدا کنند و راه های مختلفی را هم امتحان کرده اند ۸ قانون طلایی را آورده ایم که کمک زیادی به آنها خواهد کرد، پس بهتر است با ما همراه باشید.

قبلا در مقاله ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند در خصوص قابلیت های ربات اینستاگرام توضیحات کاملی ارائه شد که پیشنهاد می کنیم اگر هنوز هم در استفاده از ربات اینستاگرام تردید دارید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

هنوز هم هستند افرادی که به دنبال خرید فالوور و یا استفاده از روش های قدیمی برای جذب فالوور اینستاگرام هستند. آنچه که اهمیت دارد این است که صفحه اینستاگرام امروزه تبدیل به یکی از بهترین ابزارها برای برند سازی شخصی و شرکتی و افزایش فروش و تبلیغات موثر و با هزینه بسیار کمتر برای شرکت ها شده است و استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف برای بالا بردن تعداد فالوورهای اینستاگرام و یا افزایش بازدید اینستاگرام اهمیت زیادی پیدا کرده است.

خوشبختانه مطابق با آمار هر روز هزاران نفر در گوشه و کنار دنیا با زبان ها و فرهنگ های مختلف اما با دیدگاه های یکسان و اغلب برای گذران وقت به جمع مخاطبین شبکه اجتماعی اینستاگرام روی می آورند. این افراد به دنبال مشاهده هر چیزی در اینستاگرام هستند و اغلب جذب صفحه اینستاگرام هایی خواهند شد که طرفدار و یا فالوور زیادتری داشته باشند.

هشت قانون طلایی ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام جدیدترین و در عین حال بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام است. متاسفانه وجود انواع ربات فیک اینستاگرام و ارائه خدمات تقلبی مانند فالوور فیک و یا بازدید فیک اینستاگرام باعث شده تا اخیرا شرکت اینستاگرام به دنبال استفاده از انواع فیلترها و ابزارهای دقیق به منظور شناسایی و حذف صفحات اینستاگرامی است که از ربات اینستا استفاده می کنند.

به همین منظور اهمیت زیادی دارد که ربات های اینستاگرام اصلی استفاده شوند، ربات اصلی اینستاگرام رباتی است که خدمات واقعی و انسان گونه ارائه می کند و به شکلی فضای وجودی یک نفر را در شبکه شبیه سازی می کند.

منظور اینکه ربات اینستاگرام باید همانند یک انسان عمل کند که مرتبا و بصورت ۲۴ ساعته در صفحه اینستاگرام فعال باشد ، شبکه های و صفحه های مختلف اینستاگرام را دنبال می کند، کامنت نویسی اینستاگرام را بصورت طبیعی انجام می دهد، لایک های هوشمندانه می کند و در واقع به شکلی عمل می کند که حتی افرادی که جذب صفحه اینستاگرام شما شده اند نیز در تشخیص ربات اینستاگرام تردید خواهند داشت.

برای این منظور ما در فالوجت شرایطی را ایجاد کرده ایم که تماما این خواسته ها را برای مشتریان ما فراهم می کند. شما با پرداخت هزینه بسیار کم می توانید به یک ابزار قدرتمند برای ساخت برند شخصی و تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام دست پیدا کنید و بصورت کاملا واقعی اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام خود بکنید.

تنها باید برای رسیدن به هدف خود هشت قانون زیر را در استفاده از ربات اینستاگرام نظر داشته باشید:

1- تنها و تنها از یک ربات اینستاگرام و آن هم ربات فالوجت در پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید، استفاده از چند ربات اینستاگرام باعث می شود تا ربات ها تداخل فعالیت پیدا کنند و به راحتی اینستاگرام به استفاده از ربات اینستاگرام در صفحه شما واقف شود. در واقع داشتن حتی دو رباط اینستاگرام باعث می شود تا ریسک تشخیص ربات اینستا افزایش پیدا کند.

2- حرص و طمع نداشته باشید و به دنبال افزایش پست اینستاگرام خود تنها نباشید. بهترین راه تولید محتوا با کیفیت است. فالوور اینستاگرام فردی بسیار باهوش است و به دنبال محتوای منحصر به فرد و البته با کیفیت می گردد. حتما در نظر داشته باشید که محتوای با کیفیت اینستاگرام یعنی پست هایی که دارای تصاویر بسیار با کیفیت و مناسب، دارای زیر نویس در صورت نیاز و با هشتگ های کافی باشد. در تولید محتوا اینستاگرام باهوش باشید و سعی کنید مفاهیم تبلیغاتی و بازاریابی خود را به صورت تمیز و بسیار عالی و کاملا نا محسوس انجام دهید.

3- اگر شما مخاطب اینستاگرام خود را بشناسید و در خصوص علایق و خواسته های آنها اشراف کامل داشته باشید هزگز نباید از استراتژی خود برگردید و باید یک خط مشخص را دنبال کنید. مخاطب شما برای هدفی فالوور اینستاگرام شما شده است و شما را دنبال کرده است و در واقع به شما اعتماد کرده است. همیشه برای ارائه پست اینستاگرام خود چه به وسیله ربات اینستاگرام و چه خودتان این سوالات را از خود بپرسید:

  • به دنبال چه نوع فالوورهایی هستید؟
  • چه کس یا کسانی پست های شما را دوست خواهند داشت؟
  • رقبا شما چه کسانی هستند؟
  • محل، منطقه، شهر، کشور و یا منطقه بین المللی که در آن قرار دارید کجاست؟
  • کدام هشتگ ها می تواند باعث جذب مخاطب اینستاگرام شما شود؟
  • چرا مخاطبین اقدام به آنفالو کردن اینستاگرام شما می کنند؟

4- دنبال کردن صفحه اینستاگرام دیگران دارای محدودیت ۷۵۰۰ کاربر است. منظور اینکه شما می توانید تنها ۷۵۰۰ نفر را دنبال کنید. برای اینکه ربات اینستاگرام خود را مخفی کنید تنها ۵۰ درصد از ظرفیت فالو کردن اینستا خود را پر کنید. اگر ۴۰۰۰ فالوور اینستاگرام دارید، ۲۰۰۰ نفر از آنها را آنفالو کنید تا ظرفیت کافی برای فالو کردن صفحه اینستاگرام های جدید را داشته باشید.

5- به ربات اینستاگرام خود فشار نیاورید. نکته مهم استفاده از ربات اینستاگرام این است که به صورت موثر کار کند، شما باید همواره در استفاده از رباط اینستا به دنبال رفتار انسانی باشید و حتی بعضا فعالیت های اینستاگرام خود را محدودتر و یا کمی بیشتر کنید.

6- شما بهتر از هر کسی هدف از راه اندازی صفحه اینستاگرام خود را می دانید، اگر واقعا دلیلی برای داشتن فالوور بیشتر اینستاگرام ندارید، افرادی را که به پست های شما اهمیت نمی دهند، به اصرار در صفحه اینستاگرام خود نگه ندارید. آنچه که اهمیت دارد این است که شما اساسا یک شبکه اجتماعی ایجاد کرده اید که بواسطه آن میزان دسترسی به مشتریان خود را افزایش دهید، نام تجاری خود را تبلیغ کنید و پیام یا پیام هایی را انتشار دهید.

دسترسی به فالوور شاید کار چندان مشکلی هم نباشد آنچه چالش شما است داشتن جذابیت محتوا برای حفظ مخاطبین اصلی اینستاگرام شما است. شما به راحتی می توانید فالوور جعلی یا فالوور فیک خریداری کنید، اما اصلا توصیه نمی شود.

این کار نه تنها با تماشای تعداد لایک و کامنت اینستاگرام شما فاش خواهد شد بلکه این موضوع ثابت می کند که شما فردی هستید که از روش های غیر اخلاقی و دروغین پیروی می کنید. به همین دلیل استفاده از ربات واقعی اینستاگرام مانند ربات فالوجت را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا این ربات کاملا هوشمندانه اقدام به پیدا کردن و شناسایی فالوورهایی می کند که به مطالب و پست های شما علاقمند هستند و به صورت کاملا دلخواه و با میل باطنی و با اشتیاق فالوور اینستاگرام شما خواهند شد.

7- کامنت اینستاگرام و نظرات کاربران اینستاگرام را باید به شکلی در ربات اینستا تنظیم کنید که خنده دار، خلاق و معنی دار باشند. به یاد داشته باشید که نظرات فیک که به صورت خودکار تولید شده و جعلی هستند به راحتی توسط مردم تشخیص داده می شوند. به همین دلیل کامنت جعلی اینستاگرام چیزی جز بی توجهی و نادیده گرفته شدن به دنبال ندارد و معمولا حتی باعث ناراحتی مخاطبین اینستاگرام می شود. برای اجتناب از نادیده گرفته شدن و به منظور جذب فالوور اینستاگرام توصیه می کنیم کامنت ها و نظراتی را برای ربات اینستاگرام در نظر بگیرید که معتبر و واقعی باشند و به راحتی حس خوب به مخاطب شما بدهند.هشت قانون طلایی برای استفاده از ربات اینستاگرام!


لایک

8- تمرکز بر روز ایجاد محتوای خوب. این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. البته نباید با محتوا با کیفیت به اشتباه گرفته شود. محتوای با کیفیت عکس و فیلم با کیفیت است که ممکن است تکراری و یا بی هدف باشد. اما محتوای با کیفیت موضوع کاملا متفاوتی است. اکنون که شما از ربات اینستاگرام فالوجت استفاده می کنید زمان زیادی برای خود خواهید داشت. پس بهتر است از زمان آزاد خود به خوبی استفاده کنید، به خوبی به پست اینستاگرامی فکر کنید که واقعی، جذاب و هدفمند باشد. این محتوا باید بار علمی، فکری و یا حتی شوخ طبعی زیادی به همراه داشته باشد و بصورت کلی ارزش زمان صرف کردن داشته باشد. در این خصوص داشتن داستان های عالی، دست اول و جدید بسیار می تواند موثر باشد.

با رعایت این هشت نکته مهم در استفاده از ربات اینستاگرام بسیاری از ابهامات و مشکلات شما به خوبی مرتفع خواهد شد و امیدواریم به هدفی که در سر دارید به خوبی برسید.


ربات اینستاگرام صدایی شبیه به حس مشترک با مخاطب می باشد. ربات اینستا می تواند مفهوم واقعی یک همکار برای یک شرکت را به همراه داشته باشد، به راحتی و به عنوان یک پرسنل حرف گوش کن کار افزایش فالوور اینستاگرام، دنبال کردن مخاطب اینستاگرام، دادن نظر و کامنت گذاری ، ارسال پست اتوماتیک در اینستاگرام و بسیاری از خدمات دیگر را برای شما انجام خواهد داد.

در نظر داشته باشید که ربات فالوجت در حال حاضر یکی از بهترین و قوی ترین ربات اینستاگرام موجود در بازار ایران است که به خوبی پشتیبانی و ضمانت شده است و به راحتی می توانید با تست رایگان به این نتیجه مهم برسید.


source: آموزش ساخت ربات اینستاگرام

10 اپ پر جانبی کاربرد برای اینستاگرام


اینستاگرام شبکه محبوبی است که با مرتباً با ارائه سرویس ها و قابلیتهای جدید سعی می کند کاربران خود را راضی نگه دارد. ویژگی هایی همچون استوری، لایو و یا حتی ارسال عکس در اینستاگرام از طریق کامپیوتر روز به روز اینستاگرام را محبوب تر از قبل می کند. حرفه‌ای‌های اینستاگرام هم که با اهداف مختلفی در اینستاگرام فعالیت می کنند سعی  دارند تا تمام تلاش خود برای افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش لایک اینستاگرام به کار گیرند. در عین حال برای حرفه‌ای تر شدن و داشتن پست های جذاب می توانید از اپ های جانبی هم استفاده کنید. در این مطلب برخی از این اپلیکیشن های پرکاربرد معرفی می شود.


اپلیکیشن های جانبی برای محبوبیت بیشتر در اینستاگرام

آپلود و قرار دادن تصاویر مختلف در کنار یکدیگر به صورت همزمان در اینستاگرام Layout by Instagram

این اپلیکیشن قاب های عکسی پیشنهاد می دهد که می توانید به وسیله آن چندین عکس را با یکدیگر ادغام کنید و کنار هم در قالب یک عکس در صفحه اینستاگرام خود به طور مستقیم آپلود کنید.

همچنین از قابلیت های دیگر آن مانند replace، flip و تغییر شکل و بریدن عکس ها (کراپ) بدون اینکه کیفیت تصاویر شما کاهش یابد استفاده کنید. اگر قصد تگ کردن بر روی عکس ها را دارید حین آپلود به سادگی می توانید این کار را انجام دهید.


ضبط حرفه ای ویدیو در اینستاگرام Hyprlapse

این اپلیکیشن توسط کمپانی اینستاگرام، ویژه دستگاه های آیفون و آیپد با سیستم عامل ios را معرفی شده است. با توجه به محدودیت زمانی ویدئو در اینستاگرام می توان از آن برای آپلود فیلم هایی با زمان حداکثر ۱۵ ثانیه ای استفاده کرد ضمن اینکه این ویدئوها دارای کیفیت بالا هستند. Time lapse به معنی گذر زمان نام ویدئوهایی است که با این app ضبط می شود، این نام به دلیل اینکه ویدئوها را یک سری عکس دنبال هم تشکیل می دهند استفاده می شود.این اپلیکیشن برای کاربران حرفه ای مناسب است به دلیل اینکه دارای سرعت ضبط بالاست و کیفیت رنگ ها و شکل ها را حفظ می کند.


استفاده گسترده و راحت تر از اینستاگرام در تبلت ها Rertro

معمولاٌ محدودیت هایی که برای کاربران ios وجود دارد بیشتر از کاربران اندروید است. اما با توجه به اینکه اپلیکیشن های جدید با قابلیت های مناسب برای انواع دستگاه ها معرفی شده است جای نگرانی وجود ندارد. یکی از آن ها اپلیکیشن Retro برای کاربران ios است.

از قابلیت های ویژه این اپلیکشن امکان درج نظر در فضای بیشتر و مشاهده ی نظرات با اندازه بزرگتر، نمایش تعداد عکس بیشتر در عرض های بیشتر می باشد. همچنین اگر می خواهید از تبلت (tablet) خود به راحتی و با امکانات بالا به جای گوشی هوشمند استفاده کنید این اپلیکیشن پیشنهاد می شود.


مدیریت بهتر پست های اینستاگرام و امکان زمان بندی برای ارسال پست Latergramme

برای اینکه بتوانید پست هایی که در اینستاگرام ارسال می کنید زمانبندی کنید تا با فاصله های منظم این کار انجام شود و یا اینکه از طرق دیگر مانند کامیپوتر، وب و ... آن ها را ارسال کنید این اپلیکیشن مناسب می باشد. از دیگر قابلیت هایی که می توان برای این اپ نام برد، زمانبندی انتشار پس در تقویم، جست و جوی پیشرفته با استفاده از هشتگ ها و نام ها، آپلود از طریق کامیپوتر، ثبت چند حساب کاربری همزمان و ... می باشد.

ویرایش و افکت گذاری حرفه ای تر عکس ها در اینستاگرام Afterlight

در کنار فیلترهای عکس موجود در خود اینستاگرام برای ویرایش عکس در صورتی که برای شما کافی نبودند و نیاز شما را برطرف نمی کردند برای دسترسی به ابزار و افکت های بیشتر می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. دانلود این نرم افزار رایگان است و ویژگی هایی مانند کراپ، افکت، براش و بهبود کیفیت عکس را دارا می باشد.نرم افزار پرطرفدار retrica نیز در همین زمینه با بیش از ۸۰ افکت حرفه ای و امکانات ویژه برای کاربران اندروید و آی او اس موجود می باشد.


ادیت و روتوش حرفه ای عکس ها در اینستاگرام Pixelmator

نرم افزار دیگری که ویژه کاربران ios طراحی شده است و مواردی مانند به کارگیری فیلترهای ویرایش عکس، براش و امکان پینت (paint) برای کابران حرفه ای ساده تر می کند Pixelmator است که ویرایش عکس در موبایل را سهولت می بخشد.

Quick درج نوشته روی عکس ها در اینستاگرام سهولت می بخشد.

اگر قصد دارید در کوتاه ترین زمان ممکن یک متن بر روی عکس های خود اضافه کنید و یک عکس نوشته داشته باشید استفاده از این اپلیکیشن مناسب شما می باشد. این اپلیکیشن دارای فونت های متنوع است. برای تصاویری که صرفاٌ نیاز به نام شما یا شرکت و مشاغل دارند می توانید از فونت های پیش فرض تعبیه شده در اپلیکیشن استفاده کنید.

برای طراحی عکس نوشته ها و درج متون روی عکس ها نرم افزارهای کاربردی دیگری نیز وجود دارد مثلا اپ رایگان Textgram برای اندروید با پشتیبانی از زبان فارسی که در ios نیز مشابه آن با نام های Textpic و Font Studio با افکت های متنوع و جذاب وجود دارد.


افزایش تعداد فالوور ها در اینستاگرام

برای اکثر کاربران افزایش تعداد فالوور ها اهمیت زیادی دارد. شاید خیلی از تلاش های کاربران در اینستاگرام هم برای همین بالاتر بردن تعداد فالوورها می باشد. در این زمینه برنامه افزایش فالوور فالوجت می تواند گزینه مناسبی باشد.

Dubsmash ساختن ویدیو های جالب و خنده دار با صدا کاکترهای کارتونی برای اینستاگرام

برای ساخت ویدئوهایی با صداهای کارتونی و اشتراک گذاری آن ها در اینستاگرام و شبکه های دیگر از این برنامه جذاب و خلاقانه می توانید استفاده کنید. نسخه های این اپلیکیشن هم برای آی او اس و هم اندروید در بازار موجود می باشد


EasyDownloader دانلود و ذخیره فیلم و عکس های اینستاگرام با کیفیت اصلی و عالی

با توجه به اینکه در اینستاگرام امکان دانلود کردن فیلم ها و عکس های اشتراک گذاری شده به طور مستقیم وجود ندارد و اینستاگرام چنین اجازه ای به کاربران خود نداده است، شما می توانید از اپ EasyDownloader ویژه اندروید استفاده کنید و به سهولت عکس و فیلم ها را در سایز و کیفیت خود دانلود و ذخیره کنید. این برنامه فقط ویژه اینستاگرام نیست و اگر با دانود عکس و فیلم در شبکه های اجتماعی دیگر مانند فلیکر نیز مشکل دارید از آن استفاده کنید. برای اینکه بتوانید پستی از اینستاگرام را دانلود کنید باید آدرس آن پست را به نرم افزار بدهید تا آن را با کیفیت اصلی دانلود کند. البته کاربران ios نیز می توانند از اپلیکیشن های مشابه ویژه این سیستم عامل استفاده کنند که یکی از این اپلیکیشن ها InstaGetter است که در کنار دانلود پست ها قابلیت واترمارک و دانلود عکس ها از دایرکت اینستاگرام را نیز دارد.


source: آموزش ساخت ربات اینستاگرام