آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت
آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت

کارهایی که در موفقیت در اینستاگرام حرام است!!!


موفقیت در اینستاگرام برای افراد ممکن است معنای متفاوتی داشته باشد. برخی از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می‌کنند و برخی از افراد هم از اینستاگرام برای تفریح و به اشتراک‌گذاری لحظات و خاطرات خود استفاده می‌کنند. برخی عکاس حرفه‌ای هستند و برخی بازیگر و هنرمند و برخی هم صاحبان کسب و کار و بازاریاب‌های حرفه‌ای هستند. همه افراد هم سعی می‌کنند با روش‌های مختلفی به جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام بپردازند و دائما پست‌های خاص و جذاب منتشر کنند تا از افزایش لایک اینستاگرام خود لذت ببرند. ما در مقالات مختلفی از این صحبت کرده‌ایم که برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی چه باید کرد. اما این بار قرار است در این مطلب از این موضوع صحبت کنیم که برای موفقیت در اینستاگرام چه کارهایی نباید کرد!


قرار دادن پروفایل به شکل خصوصی و شخصی


به جز مواردی که از اینستاگرام صرفاً برای دلایل شخصی استفاده می‌کنید، نباید پروفایل تان را شخصی و خصوصی کنید. بهتر است که تنظیمات آن را در حالت عمومی قرار دهید. فالوورهای شما باید از ماهیت شما مطلع باشند.


در سایه نباشید

قطعا برای بیشتر دیده شدن و فعالیت، وارد اینستاگرام شده‌اید. بنابراین نباید در سایه و بدون فعالیت باشید. به صورت پیوسته محتوا ارسال کنید، با دیگر کاربران تعامل داشته باشید. لایک کنید. کامنت بگذارید.


نام‌های سخت نداشته باشید


از نام‌های آسان استفاده کنید. اگر از نام‌های سخت استفاده کنید پیدا کردن شما سخت می‌شود و کاربران نمی‌توانند به راحتی شما را دنبال کنند.


محتوای بدون عنوان منتشر نکنید


قبل از ارسال تصاویرتان، برای آنها عنوان و کپشن مناسبی بنویسید. برای جذب فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام بیشتر، بهتر است همیشه در تصاویرتان کپشن‌ها و عناوین مناسب هم داشته باشید.

 

 

سرقت محتوای دیگران ممنوع

اینستاگرام محیطی برای ارسال تصاویر و پست‌های کپی شده دیگران نیست! برای موفقیت در اینستاگرام باید تصاویر و مطلب ناب و بکر منتشر کنید. اگر قرار است اقدام به اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های دیگران کنید، حتما از صاحب اثر نام ببرید.

در اینستاگرام قرار است، محتواهای خودتان را به اشتراک بگذارید. بنابراین بهتر است از تصاویر موتور جستجوی گوگل هم استفاده نکنید.

البته به خاطر داشته باشید که ارسال بیش از اندازه و افراطی سلفی هم به موفقیت شما ضربه می زند.


تمامی پست های خود را در فیسبوک منشر نکنید


همیشه تأکید می‌شود که پست‌های اینستاگرام خود را در شبکه‌های دیگر همچون فیسبوک و توییتر هم منتشر کنید، اما این موضوع به این معنا نیست که تمامی مطالب خود را در دیگر شبکه‌ها به اشتراک بگذارید. در این صورت چه دلیلی دارد کاربران در اینستاگرام شما را دنبال کنند!!!


خرید فالوور فیک ممنوع

images?q=tbn:ANd9GcS47IuRCvE5HhDq_n1gTHawuuLVDLm8nVhj6TSD2owAh40cLr38Ug

این نوع فالوورهای فیک و جعلی دقیقاً شبیه نصب پوستری در گورستان است! اگر به دنبال راهی سریع برای افزایش فالوور هستید، بهتر است به سراغ روش‌های منطقی برای خرید فالوور ایرانی بروید. می‌توانید از ربات‌های تبلیغاتی اینستاگرام همچون فالوجت استفاده کنید تا فالوورهایی را به سمت پیج خود جذب کنید که واقعاً پست های شما را بپسندند. در این صورت این کاربران مرتب برای شما کامنت می‌گذارند و لایک دریافت می‌کنید. چنین فالوورهای واقعی می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای برای کسب و کار شما نیز به حساب آیند.


منبع: https://botacademy.persianblog.ir/

8 ویژگی که می توانید صفحه اینستاگرام زیبا داشته باشید!!!

 

صفحه اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین اپلیکیشن‌های به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو به شمار می‌رود که بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می نمایند.
در اینستاگرام می‌توان نگاه خود به دنیا را در قالب عکس یا ویدئو با دیگران سهیم شد.اما برای اینکه تصاویر موردنظر شما همان زیبایی که مدنظرتان هست را به مخاطب القا نماید، بد نیست با برخی از ترفندهای لازم در این زمینه آشنا شوید. در این مقاله چندین راهکار کلی اما کاربردی را به نقل از افراد موفق در این حوزه برایتان می گوییم.

خرید ربات هوشمند اینستاگرام


1.نگاهی متفاوت به پیرامون خود داشته باشید


همه ما محیط اطراف خود را به شکل تقریبا مشابه می‌بینیم و زاویه دیدمان تا حد زیادی مشترک است.اما اینستاگرام کمک می‌کند تا دنیا را به شکلی دیگر هم تماشا کنیم.در همین راستا،اینستاگرامری به نام Paul octavious با بیش از 500 هزار فالوور اعتقاد دارد که برای گرفتن یک تصویر عالی، بهتر است از یک سوژه چندین بار عکس بگیرید. این کار موجب می‌شود تا در هر مرتبه زاویه جدیدی از آن سوژه را کشف کرده و نگاه متفاوت‌تری به موضوع داشته باشید.


2.به دنبال تقارن باشید


یکی از اینستاگرامرهای موفق به نام Pei ketron با بیش از 800 هزار دنبال کننده، بیان داشته که ایجاد تقارن و برش صحیح تصاویر کار ساده‌ای نیست. برای این منظور لازم است خود را در میانه‌ی کادری که موردنظرتان است قرار داده و مطمئن شوید تمامی خطوطی که در منظره یاب دوربین یا موبایل می‌بینید، صاف و مستقیم هستند و وقتی قرار است به‌صورت مربعی کراپ شود، دچار نقصان نخواهد شد. البته در مواقعی که خطوط، آن‌طور که می‌خواهید صاف نیستند، می‌توانید از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر کمک بگیرید.


3.عکس ها را کم نور کنید


در این رابطه یکی دیگر از هنرمندان موفق و پرطرفدار در اینستاگرام موسوم به Chris ozer با بیش از 500 هزار فالوور بیان داشته که: من در بیشتر تصاویری که با آیفون خود به ثبت می‌رسانم، سعی می‌کنم نور عکس‌ها را کاهش دهم زیرا زمانی که نور زیاد باشد جزئیاتی همانند ترکیب ابرها در آسمان دیده نمی‌شود!

ربات افزایش فالوور اینستاگرام


4.عکاسی را به چشم یک ورزش روزانه نگاه کنید



هنرمندی به نام Philip park با بیش از 300 هزار فالوور در اینستاگرام بیان داشته که می‌توان به عکاسی همچون یک ورزش یا تمرین بدنیِ روزانه نگاه کرد. او در شرح این ادعا اظهار داشته: زمانی که به‌موجب مشغله کاری فرصت کافی برای عکاسی ندارم، از مسیرهایی به محل کار خود می‌روم که چشم‌اندازهای طبیعی زیباتری دارند. خوشبختانه در مسیر من پارک و رودخانه‌ای زیبا قرار دارند که با عکس گرفتن از گوشه‌کنار آن‌ها گویا تکلیف روزانه خود را به انجام رسانده‌ام. حتی از زمان ناهار نیز برای عکاسی با موبایل خود استفاده می‌کنم.


5.از خودتان پرتره بگیرید،نه سلفی!


بااین‌همه فیلترهای اصلاح‌کننده‌ی خوبی که در اینستاگرام وجود دارد، می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده عالی تولید نمایید که یکی از انواع آن‌ها، ثبت پرتره از خویش است. در همین راستا، Martin reisc با حدود 40 هزار فالوور در اپلیکیشن موردبحث با ابزارهای ساده‌ی موجود در این نرم‌افزار، عکس‌های بسیار زیبایی در این سبک خلق می‌کند. وی در این رابطه بیان داشته: برای گرفتن عکس‌هایم ترجیح می‌دهم در فاصله دوری از دوربین قرار داشته باشم. سلف تایمر را روی ۳۰ ثانیه تنظیم نموده و با سرعت خود را به نقطه‌ای که علامت زده‌ام می‌رسانم و سپس ژستی که در ذهنم هست را گرفته و عکاسی صورت می‌گیرد.


ما را در مدیوم دنبال کنید


6.روی ترکیب ها و بافت ها تمرکز کنید


برای این آیتم نیز پیشنهاد یکی دیگر از اینستاگرامرهای موفق به نام Dan cole با بیش از 500 هزار فالوور را برایتان انتخاب نموده‌ایم که اعتقاد دارد ترکیب مواد موجب نوازش چشم می‌شوند. او در این رابطه بیان داشته: من برای بافت و ترکیب ارزش بسیاری قائل هستم و به همین لحاظ سعی می‌کنم با دوربین یا موبایل خود این موارد را به ثبت رسانده و با دیگران به اشتراک بگذارم. برای این منظور می‌توانید از قانون یک‌سوم استفاده کرده و به تصویر خود قدرت بیشتری ببخشید.

خرید پنل افزایش فالوور اینستاگرام


7.عکس های چندتایی

عکس چندتایی اینستاگرام
هرکجا که می‌روید در گرفتن عکس خساست به خرج ندهید و تا می‌توانید از چشم‌اندازها و سوژه‌های موردنظرتان عکس‌بردارید تا بعدها سر فرصت، بهترین و مناسب‌ترین‌ها را از میان بقیه جدا کنید.Anthony Danielle با بیش از 200 هزار فالوور در اینستاگرام نیز همین پیشنهاد را دارد و در این رابطه گفته: من هرجائی که بروم دست‌کم ۳۰ تا ۵۰ عکس می‌گیرم و شاید ۴ یا ۵ عدد از آن‌ها را در اینستاگرام با بقیه به اشتراک بگذارم. از اینکه بتوانم از لنز دوربین خود دنیا را به بقیه نشان دهم خوشحالم. با تکرار این امر به‌تدریج متوجه خواهید شد که سبک ویژه خود را در عکاسی پیدا نموده‌اید.


8.به موبایل خود لنز اضافه کنید


برخی از اسمارت‌فون‌ها همانند آیفون قابلیت اتصال لنز را دارند و با کمک این ابزار جانبی می‌توانید جزئیات بیشتری را به ثبت برسانید. در این باب،Monica Rubalcava با حدود 30هزار فالوور گفته: هنگامی‌که عکس‌های ماکرو ثبت می‌کنم، از اپلیکیشن دوربین خودِ موبایل استفاده می‌نمایم زیرا سریع و راحت است. اما برای گرفتن عکس‌های تقریبا حرفه‌ای‌تر لنزهای اکسترنال گزینه‌های مناسب‌تری به‌شمار می‌رود زیرا به کمک آن‌ها برای نزدیک شدن به سوژه، دیوایس خود را نیز از مواجهه با هر نوع مشکلی محافظت کرده‌اید.


این ها مواردی بودند که به شما در گرفتن عکس های زیبا و در نتیجه صفحه اینستاگرامی زیبا کمک می کنند.


فالوور واقعی با ربات اینستاگرام فالوجت چگونه است؟

افزایش فالوور اینستاگرام این روزها به عنوان یکی از مهم ترین خواسته های صاحبین کسب و کار چه کسب و کارهای فیزیکی و چه کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است. بخواهیم یا نخواهیم تجارت الکترونیک در حال بزرگ تر شدن است و در تمامی دنیا قرار گرفتن در مسیر توسعه فعالیت های کسب و کار الکترونیک از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

برای موفقیت در دنیای کسب و کار الکترونیک و یا تجارت الکترونیک نیاز به فالوور زیاد دارید. فالوور در معنای واقعی کلمه یعنی افرادی که صفحه اینستاگرام و یا شبکه اجتماعی شما را دنبال می کنند. این افراد تمامی حرف ها، عکس ها، ویدئو ها و بصورت کلی ایده ها و خواسته های شما را می بینند و از هر کدام که خوششان بیاید با گذاشتن یک کامنت و یا حداقل لایک کردن پست استقبال می کنند.

پر واضح است که داشتن این فالوورها چه ارزش بالایی برای کسب و کار می تواند ایجاد کند. فالوور اینستاگرام در بین سایر شبکه های اجتماعی بیشترین اولویت را به دست آورده است زیرا هر روز بر مخاطبین این شبکه اجتماعی افزوده می شود و هر روز موضوعات تخصصی تری وارد دنیای اینستاگرام می شود.

تمامی افراد حقیقی و حقوقی می توانند با ساخت اکانت اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی شوند. تعداد افرادی که دنبال می کنید، تعداد پست ها و تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند در بالای صفحه اصلی اینستاگرام نمایش داده می شود و این اهمیت زیادی دارد. هر چه تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند بیشتر باشد نشان دهنده محبوبیت بیشتر پست ها و موضوعات شما است.

همین امر باعث شده تا بازار فالووریاب ها و یا جذب فالوور داغ تر شود. بسیاری از کسب و کار ها با خرید فالوور فیک و یا فالوور تقلبی تنها کاری که انجام می دهند عدد فالوور های بالای صفحه خود را افزایش می دهند. با توجه به اینکه فالوور اینستاگرام فرد باهوشی است تنها با یک نگاه به تعداد کامنت ها و یا تعداد لایک های هر پست به راحتی متوجه خواهد شد که فالوور واقعی اینستاگرام شما چه تعداد می تواند باشد.

این موضوع آنقدر ادامه پیدا کرد که نرم افزار ها و ربات های مختلفی رونمایی شد که کار بالا بردن فالوور اینستاگرام را انجام می دادند. و این کار باعث دامن زدن به وسعت فالوور های فیک شد. فالوور تقلبی هیچ واکنشی از خود در صفحه شما نشان نمی دهد، لایک نمی کند، کامنت نمی نویسد و در واقع بود و نبود آن یکسان است.

ربات اینستاگرام در ابتدا با این رویکرد وارد دنیای تجارت الکترونیک شد و همین امر باعث شد تا اینستاگرام هم نسبت به آن واکنش تند و نا مناسبی داشته باشد و به مقابله با این ربات ها پرداخت.


فالوور اینستاگرام

پروتکل اجرایی ربات ها اما هر روز بهینه تر شد. امروزه برخی از ربات ها به شکلی عمل می کنند که تشخیص ربات بودن آنها مشکل است. مهم تر اینکه بر خلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی تمامی فالوورهای یک پیج اینستاگرام واقعی هستند.

منظور اینکه نمی توان فردی که اینستاگرام ندارد را به عنوان فالوور انتخاب کرد. در هر صورت اکانت فعالی وجود دارد که توانسته پیج شما را دنبال کند. برای این کار باید حتما اکانت وجود داشته باشد و این اکانت باید حتما بصورت رسمی ثبت شده باشد. اما فالوور واقعی اینستاگرام نمی توان آنها را نامید. از نظر افرادی که به دنبال افزایش دیده شدن در اینستاگرام هستند وجود اکانت اینستاگرامی که فعالیتی نداشته باشد به معنای همان فالوور غیر واقعی یا فیک است.

بنابراین مهم است که افرادی که پیج شما را دنبال می کنند با شما تعامل داشته باشند و شما را ببینند. به همین دلیل داشتن فالوور واقعی در اینستاگرام یعنی فالوورهایی که واقعا در اینستاگرام حضور دارند و به عنوان علایق شخصی و رشته کاری و یا هر دلیل دیگر صفحه شما را دنبال می کنند و همواره بازدید واقعی از صفحه اینستاگرام شما دارند.


ربات اینستاگرام​

همانگونه که توضیح داده شد ربات اینستاگرام در ابتدا به شکل یک مکانیسم افزایش دهنده فالوور اینستاگرام کار می کرد و عمدتا با راهکارهای مختلف تنها تعداد فالوور پیج اینستاگرام را افزایش می داد. طبیعی است که این نوع ربات هم نمی توانند خواسته افرادی که به دنبال فروش در اینستاگرام و تجارت واقعی در اینستاگرام هستند را برآورده کند.

اما امروزه برخی از ربات های اینستاگرام مانند ربات فالووجت به شکلی برنامه ریزی و ساخته شده اند که همانند یک انسان واقعی عمل می کنند. همانگونه که می دانید زمانی فردی به عنوان مخاطب و علاقمند به صفحه شما وارد می شود که از شما تعامل متقابل ببیند. ضمنا مهم است که افرادی که با شما دیدگاه مشترک دارند و یا به پست های مشابه شما علاقمند هستند بتوانند صفحه اینستاگرام شما را مشاهده و پیدا کنند.


ربات اینستاگرام در صورتی در بالا بردن فالوور واقعی اینستا شما موفق است که تمامی فعالیت های عادی را با سرعت و دقت بالا برای شما انجام دهد. باید بتواند وارد صفحات مختلف شود و با کامنت گذاری ، لایک کردن، دعوت کردن و یا حتی ارائه نظر موضوعات مختلف را دنبال کند، وقتی فردی که از صفحه او بازدید شده متوجه حضور و نظر شما بشود به احتمال بالای ۹۰ درصد صفحه شما را خواهد دید.

در اینجاست که باید محتوای تولید شده و بارگذاری شده در صفحه اینستاگرام شما آنقدر مطلوب و با کیفیت باشد که مخاطب را جذب کند.

بنابراین برای موفقیت در اینستاگرام به یک ربات اینستاگرام حرفه ای و محتوای حرفه ای نیاز دارید. ربات اینستاگرام کار دنبال کردن و لایک کردن و دعوت کردن و غیره را انجام می دهد و محتوا فالوور واقعی که به دنبال محتوای با کیفیت است را جذب می کند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

با توجه به اینکه ربات اینستاگرام بصورت نامحدود در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند، به راحتی و با استفاده از برنامه نویسی خاص خود پیج های و افراد علاقمند به پست های شما را پیدا می کند، با توجه به اینکه در موقعیت جغرافیایی تعیین شده و در ساعات تعیین شده توسط شما کار می کند، نه تنها فعالیت ربات اینستاگرام حرفه ای مانند ربات اینستاگرام فالوجت کاملا مشابه انسان است بلکه در مدت زمان مشابه با یک فرد واقعی چندین برابر موفق تر و دقیق تر کار می کند.

با افزایش فعالیت ربات اینستا در صفحات اینستاگرام مختلف مخاطبین بیشتری به پیج شما سر می زنند و احتمال فالوبک کردن به شکل تقریبی تا چندین برابر افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال اگر شما صفحه اینستاگرام ۲۰ نفر را در روز دنبال کنید ، ربات اینستاگرام به راحتی می توان در مدت زمان کمتر تا ۲۰۰ یا حتی ۵۰۰ صفحه بسته به نوع تنظیمات شما را دنبال کرده و کامنت نویسی کند.

حال از این تعداد یعنی ۲۰ نفری که شما دنبال می کنید در خوشبینانه ترین حالت ۱۸ نفر به پیج شما سر خواهند زد و از این تعداد حدود ۸ نفر ممکن است شما را فالوبک اینستاگرام کنند. اما از تعداد ۵۰۰ نفر ممکن است بالغ بر ۴۰۰ نفر پیج شما را بازدید کنند و از این تعداد حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر شما را فالو بک می کنند.

البته این تعداد فالوور تقریبی است و می توان آن را با استفاده از تنظیمات ربات اینستاگرام تغییر داد. هر چند پیشنهاد می شود خیلی هم سرعت کار ربات اینستاگرام را افزایش ندهید تا ریسک شناسایی ربات کم شود.

بنابراین به دلایل زیر می توان ادعا کرد که ربات فالوجت فالوور واقعی برای شما به همراه خواهد داشت:

مخاطبین خودشان و با انتخاب شخصی خودشان شما را فالوبک و یا دنبال می کنند و از افرادی هستند که در اینستاگرام صفحه فعال دارند.

معمولا افرادی که علاقمند به مطالب و محتوای انتشار داده شما هستند توسط ربات شناسایی و دنبال می شوند و همین امر احتمال فالوبک را افزایش می دهد.

استفاده از قابلیت لوکیشن اینستاگرام کاری است که ربات به خوبی انجام می دهد. معمولا افراد مختلف و فعالان اینستاگرام به کسب و کارهای اطراف خود بیشتر توجه می کنند و احتمال فالوبک بیشتری در آنها هست.

افزایش روزانه مشترکین صفحه اینستاگرام

مشاهده واقعی تعاملات فالوورهای اینستاگرام اضافه شده

امکان برنامه ریزی توسط خود شما و فعالیت دقیق همانند یک فرد عادی و یا حرفه ای اینستاگرام به شکلی که حتی برای مخاطب اینستاگرام ربات بودن فعالیت قابل تشخیص نیست

لایک، کامنت نویسی، دعوت به بازدید و انواع فعالیت های دیگر بصورت تنظیمات پیش فرض

امکان فعالیت در هر یک از ساعات شبانه روز و امکان داشتن خاموشی برنامه ریزی شده


جمع بندی

آنچه که مسلم است این است که اینستاگرام تبدیل به محیطی برای معرفی کسب و کارها و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و مجازی شده است. بسیاری از افراد فارغ از دین، نژاد و ملیت در همه نقاط به راحتی می توانند به سراسر این شبکه اجتماعی سفر کنند و به خوبی می توانند با شما تعامل برقرار کنند.

وجود قابلیت ها و پتانسیل بالای اینستاگرام در معرفی محصولات و خدمات به مشتریان واقعی باعث شده تا همه به دنبال داشتن فالوور واقعی و فالوور فعال اینستاگرام باشند. این فالوورها با مشاهده، تگ کردن و اشتراک محصولات و خدمات شما می توانند باعث رشد فروش شما در این شبکه اجتماعی شوند.

همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام اعتماد زیادی در مشتریان ایجاد کرده است. با توجه به اینکه مشتری محصول خود را مشاهده می کند و با دید و بررسی دقیق محصول و خدمت آن را انتخاب می کند معمولا از خرید خود راضی خواهد بود ، ضمن اینکه همواره از طریق صفحه اینستاگرام با شما در ارتباط است و می تواند اگر شکایت و یا نقطه نظری داشت با شما و مشتریان دیگر شما در میان بگذارد.

ربات حرفه ای فالوجت ساخته شده است تا تمامی نیازهای شما را برای جذب فالوور واقعی و افزایش فالوور اینستاگرام برای شما انجام دهد. این موضوع به شکل تضمینی و با انجام تست رایگان کاملا قابل اثبات است. ضمن اینکه پشتیبانی ربات فالوجت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت است و در صورت عدم رضایت مبلغ شما کاملا قابل عودت می باشد.

source: آموزش ساخت ربات اینستاگرام 


11 روشی که باید در جذب فالوور واقعی به کار ببرید.


اینستاگرام امروزه نیاز به معرفی ندارد؛ شاید در گذشته افرادی با این کلمه آشنا نبودند ولی به قطع امروزه اینستاگرام قسمتی از زندگی همه ی ما شده است. البته ما در فالوجت قصد نداریم این قضیه را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ بلکه هدفِ ما ارائه راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوور واقعی و رشد ضریب مشارکتِ (engagement rate) شماست. برای همین بدون هیچگونه اتلاف وقتی به سراغ راهکار های مفید و کاربردی برای افزایش تعداد فالوورهای شما میرویم. فقط در نظر داشته باشید منظورِ فالوور صرفاً فقط یک عدد نیست! منظورِ ما انسان های واقعی هستند که با دستِ خود بر روی دکمه ی فالوی پروفایل شما کلیک می کنند و واقعا شما را دنبال می کنند و همچنین شما می توانید در آینده از پستانسیل این افراد برای برند سازی شخصی یا رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

1- برای گوش و چشم مخاطبین خود ارزش قائل شوید.

به طور کلی یکی از کار هایی که باعث رشد روز افزون شما می شود و همچنین Engagement میزان مشارکت مخاطبین شما را بالا می برد؛ تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه است. شما با انتشار پست های با کیفیت علاوه بر این که به جذبِ مخاطب خود کمک می کنید، مخاطبین جذب شده ی خود را نگه می دارید و به آنها می فهمانید که به عنوان مثال “محتوایی که فالوجت تولید می کند ارزش دیدن را دارد و همچنین مخاطبین ما اینقدر ارزشمند هستند که لیاقت محتوای با کیفیت ما را دارند”
  • محتوا یکی از مهمترین ستون های کسب و کارهای دیجیتال و به خصوص شبکه های اجتماعی است. اولین کسی که اعلام کرد “محتوا پادشاه است” امروز اسطوره ی ثروتمند بودن در جهان است. بیل گیتس

2- از آمارهایی که توسط اینستاگرام منتشر می شود استفاده کنید.

وقتی شما اکانت معمولیِ اینستاگرامِ خود را به Business account تبدیل می کنید، اینستاگرام آمارهای دقیق و کارآمدی به شما می دهد که این آمار بسیار مهم و مفید است. این آمار عبارتند از: سن و محل زندگی کاربران و افرادی که شما را به تازگی فالو کرده اند، آمارِ دقیق جذب فالوور، آمارِ مقایسه ای برای بررسیِ روند رشد مخاطبین، ریز آمارِ مربوط به هر پست و آمارِ هفتگی برای بررسیِ این موضوع که کدام روز و چه ساعتی بیشترین بازخورد را داشته اید.

  • ما در Tumble دنبال کنید.

3- از ویدیو استفاده کنید.

روزی که اینستاگرام قابلیت ارسال و به اشتراک گذاری ویدیو را در این شبکه اجتماعی قرار داد، ظرف 24 ساعت 5 میلیون ویدیو نوسط استفاده کنندگان به اشتراک گذاشته شد. ممکن است بپرسید چرا ویدیو؟ پاسخ بسیار ساده است: محتوای ویدیویی تا 10 برابر بیشتر از سایر محتوا ها به اشتراک گذاشته می شود، دیده می شود و در اصطلاح لایک و کامنت می خورد. از طرفی چون حداکثر زمانِ ممکن برای به اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام 1 وقت مخاطب گرفته نخواهد شد با کمالِ میل محتوای شما را خواهد دید.

4- از هشتگ ها استفاده کنید.

جذب فالوور
پست هایی که حداقل با یک هشتگ به اشتراک گذاشته می شوند تا 12.6 درصد بازدید بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ دارند. که البته این عدد می تواند با توجه به تعداد هشتگ های استفاده شده و میزان پرکاربرد بودن هشتگ بالا یا پایین شود. پیشنهادِ فالوجت به شما این است که بین 15 تا 30 عدد هشتگ مرتبط با پست خود استفاده کنید. (حداکثر تعداد هشتگی که مجاز به استفاده باشید 30 عدد است) اینستاگرام 800 ملیون کاربر ماهانه و 500 ملیون کاربر روزانه دارد پس به علاوه هر هشتگ می تواند پُلی بین شما و گروهی از مخاطبین مرتبط با شما باشد، ولی به یاد داشته باشید که هشتگ ها باید مرتبط با پست های ارسالی شما باشد و در صورتی که یک گروه هشتگ را به صورت ثابت برای هر پست خود استفاده کنید اینستاگرام شما را Shadow Ban خواهد کرد. پس هوشمندانه و عاقلانه استفاده کنید.

5- همانطور که از دیگران انتظار فعالیت دارید، فعال باشید

در وقتی مشارکت داشته باشید با شما مشارکت خواهند داشت! به همین سادگی. شما میتوانید با لایک کردن پست های دیگران و کامنت گذاشتن برای آنها، خود را به آنان معرفی کنید و آنها را به پروفایل خود بکشانید. این کار را می توانید به صورت دستی انجام دهید یا اینکه وقت خود را حفظ کرده و این کار را به صورت شبانه روزی به فالوجت بسپارید و سپس خودتان در مورد نتیجه قضاوت کنید.

6- دیگران را فالو کنید، تا توسط دیگران فالو شوید.

یک راه دیگر برای هدایت مخاطب به صفحه ی اینستاگرامتان، فالو کردن دیگران است. مطمعناً تا کنون برای خودِ شما پیش آمده است که شب به خانه می رسید و اولین کاری که بعد از بازکردنِ ایستاگرام خود انجام می دهید بررسی افرادی که شما را فالو کرده اند است. مطمعن باشید که دیگران نیز به احتمال 90 درصد همین رفتار را خواهند داشت. ولی این کار را باید با محاسبات دقیقی انجام دهید که اینستاگرام اکانت شما را بلاک نکند. شما می توانید مدیریت این موضوع را به فالو جت بسپارید.
بیشتر بخوانید: هشت قانون طلایی برای استفاده از ربات اینستاگرام!

7- اصلا فالوور Fake (قلابی) نخرید.

خرید فالوور واقعی
شاید این کار برای شما در ابتدا جذاب باشد و با خود بگویید “چه خوب! 20000 فالوور در یک روز!” ولی بعد از چند ماه خواهید دید که با داشتن 100k فالور 150 لایک و 3 کامنت دارید. پس به متخصصانِ فالوجت اطمینان کنید و سمتِ فالوور فِیک نروید!

8- پشت کار و مداومت داشته باشید.

اگر خواهانِ بالا رفتنِ تعداد فالورهایتان در اینستاگرام هستید، تداوم یکی از مهمترین خصوصیاتی است که باید داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که تداوم به معنی پشت کار داشتن است، به این معنی نیست شما هر هفته 20 الی 30 پست بگذارید. پیشنهاد می شود که روزانه به صورت منظم یک پست بگذارید و این کار را در طولانی مدت ادامه دهید. شک نکنید که این یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای رشد فالوور های واقعی شماست. در ضمن شما با این کار هر شب یک بار در قسمت ناخود آگاهِ مغزِ مخاطب تکرار می شوید که این اتفاق خیلی خوبی برای شما و رشد Engagement شما خواهد بود.

9- یک مجموعه بسازید. نه یک مشت آمار و ارقام!

دو صفحه اینستاگرام را در نظر بگیرید: اولی: 120k فالوور، 10000 لایک و 20 کامنتدومی: 60k فالوور، 10000 لایک و 120 کامنتکدام یک را ترجیح می دهید؟ دومی! پس هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. در ضمن به یاد داشته باشید که شما اگر قصد ارتقاء و پیشرفت دادنِ کسب و کار خود را داشته باشید، شما به “عدد” نیاز ندارید؛ شما به “دنبال کننده” نیاز دارید.

10- از استوری و هایلایت ها استفاده کنید.

روزانه 300میلیون نفر در اینستاگرام از استوری استفاده می کنند. ولی ما از شما انتظار نداریم چون همه استفاده می کنند، شما هم استفاده کنید. بلکه باید بدانید که استوری و هایلایت شما را به مخاطبین خود نزدیک کرده و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر با شما می گردد. این دو ابزار های بسیار مناسبی در خصوص نگهداری مخاطبین هستند، پس از استفاده کردن از آنها غافل نشوید.

11- همیشه به روز باشید.

در دنیای امروز که ابزار های مختلف روز به روز پیشترفته تر می شوند و بر امکانات آنها اضافه می شود، بهترین کار این است که خود را با تغییرات وفق دهید و از این جریان به نفع خود استفاده کنید. در ضمن باید توجه داشته باشید که به روز بودن در ابزاری مانند اینستاگرام جذابیت بصریِ زیادی برای شما به بار خواهد آورد.
در ضمن شما می توانید برای استفاده از سیستم لایک،کامنت،دایرکت، فالو و آنفالو کردن از سرویس رایگان سه روزه ما استفاد ه کنید و تعداد فالوور های واقعی خود را به طور متوسط بین120 تا 450 نفر افزایش دهید.

بررسی انواع ربات اینستاگرام در بازار

ربات اینستاگرام همانند بسیاری دیگر از ربات هایی که انسان دست به اختراع آنها زده است به دنبال تامین اهدافی است که عموما با برنامه ریزی خود انسان و دخل و تصور انسان همراه است. افرادی که اینستا باز هستند و یا کسب و کار اینستاگرامی دارند به خوبی می دانند که استفاده از ربات اینستاگرام چه مزایای برای آنها به همراه داشته است.

بر خلاف بسیاری از تصورات ربات اینستاگرام به دنبال بالا افزایش فالوور اینستاگرام به صورت تقلبی و فیک نیست و یا از راه های غیر قانونی برای جذب فالوور استفاده نمی کند. این ربات ها بر اساس پروتکل ها و برنامه هایی که سازنده های آنها در اختیار برنامه قرار می دهند کار می کنند و هر چه نرم افزار و یا ساختار ربات اینستاگرام آنها پیشرفته تر و دقیق تر باشد و هر چه حرفه ای تر نوشته شده باشد موثرتر خواهد بود و در واقع همین موضوع است که باعث فرق بین ربات های اینستاگرام می شود.

آنچه که در همه انواع ربات اینستاگرام اشتراک دارد این است که با دریافت اکانت اینستاگرام فرد به جای او فعالیت هایی را در سطوح اینستاگرام انجام می دهد و باعث بالا رفتن فالوور اینستاگرام می شوند.


ما را در بلاگر دنبال کنید.


با شروع سال ۲۰۱۹ و پر رنگ تر شدن نقش اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی و فروش کالا و خدمات ، تنوع و تعداد ربات اینستاگرام نیز بیشتر شده است. این موضوع را می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی متوجه شوید. به همین دلیل انتخاب ربات اینستاگرام نیازمند شناخت برخی از عوامل است که به انتخاب شما کمک زیادی می کند. در این مطلب قصد داریم تا با ارائه برخی از نکات تعدادی از ربات های اینستا را با هم مقایسه کنیم تا اگر به دنبال خریدخدمات ربات اینستاگرام هستید هوشمندانه تر عمل کنید.

استفاده از ربات اینستاگرام

هر چند برخی از افراد که توانایی برنامه نویسی بالایی دارند خودشان کار نوشتن یک ربات را انجام می دهند اما بصورت کلی و به عقیده اغلب کارشناسان بهترین راه استفاده از ربات اینستاگرام موجود در بازار است. رباط اینستاگرام به خودی خود نباید هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد و باید از امکانات به روز موجود در سیستم برنامه نویسی ربات بتوانید با کمترین زمان و هزینه بهره مند شوید.

برای نوشتن ربات اینستاگرام قطعا نیاز به هزینه کردن زیادی دارید و با هر بار تغییر در استراتژی های اینستاگرام باید برنامه آن را عوض کنید و این برای افرادی که قصد دارند با کمترین زمان و هزینه فعالیت های صفحه اینستاگرام خود را انجام دهند اصلا مقرون به صرفه نیست.

این در حالی است که برخی از ربات ها مانند ربات فالوجت، نوعی ربات همه کاره اینستاگرام شناخته می شوند که تمامی نیازهای کاربران خود را انجام می دهند و به راحتی می توانند پاسخگوی کلیه خدمات و به روز رسانی ها و پشتیبانی های لازم باشند.

ربات اینستاگرام باید مرتبا پشتیبانی شود، در تمامی ساعات روز باید خدمات را بتواند ارائه کند و همواره تیمی از متخصصین باید در اداره و برنامه ریزی فعالیت های مربوط به این ربات فعال باشند. شاید یکی از مهم ترین نقاط تمایزربات اینستاگرام حرفه ای با ربات ساده و ربات دست ساز اینستاگرام همین باشد.

ربات اینستاگرام


انتخاب ربات اینستاگرام

قطعا با توضیحات مختصر فوق شما هم به این نتیجه رسیده اید که برای استفاده از ربات حرفه ای بهترین راه انتخاب یک ربات هوشمند اینستاگرام از بین ربات های موجود در بازار است. اما با توجه به طیف گسترده و روز افزون ربات های اینستاگرام شاید این کار خیلی هم ساده نباشد.

برای انتخاب ربات اینستاگرام عوامل زیر را در خصوص فعالیت خودتان ابتدا در نظر داشته باشید:

  • هدف شما از راه اندازی صفحه اینستاگرام چیست؟
  • به دنبال چه نوع فالوورهایی برای صفحه خودتان هستید؟
  • مدت زمان رسیدن به هدف برای شما چقدر اهمیت دارد؟
  • تا چه میزان موفقیت در اینستاگرام برای شما اهمیت دارد؟
  • داشتن فالوور واقعی و یا فالوور فیک چه تفاوتی برای شما دارد؟

آیا قصد دارید مدت زمان  زیادی در پیج اینستاگرام باشید و یا تنها می خواهید با صرف زمان کم نتیجه زیادی بگیرید؟

شناخت هدف و سایر عوامل فوق به شما کمک می کند تا معیارهای خود را برای انتخاب ربات اینستاگرام تشخیص دهید. با شناخت این معیارها است که می توانید اولویت های استفاده از ربات اینستاگرام را برای خود تعیین کنید. ربات صفحه اینستاگرام در هر بعد و اندازه ای که باشد بیانگر این نکته است که شما به دنبال هدف افزایش فالوور و رقابت پذیری در اینستاگرام و داشتن محبوبیت بیشتر در اینستاگرام و نهایتا تبدیل شدن به برند اینستاگرام در حوزه فعالیت خود هستید.

ربات ها تنوع زیادی دارند. با توجه به اهمیتی که برای صفحه اینستاگرام خود قائل هستید باید به بررسی چند معیار مهم در زمان انتخاب ربات اینستا بکنید که در زیر به آنها اشاره شده است:


امنیت ربات اینستاگرام

پر واضح است که برای استفاده از ربات اینستاگرام قرار است اطلاعات حساب صفحه اینستاگرام شما در اختیار این ربات اینستاگرام قرار بگیرد. پس باید بتوانید به منبع و یا شرکتی که خدمات ربات اینستاگرام را ارائه می دهد اطمینان داشته باشید.

همانگونه که توضیح داده شد برنامه نویسی و هوشمند سازی ربات با تکنیک ها و روش های مختلف اهمیت زیادی دارد. هر چه ربات اینستا از امکانات بیشتری برخوردار باشد یعنی اینکه از روش ها و تکنیک های متفاوتی برای جذب فالوور اینستاگرام برای شما استفاده می کند. برخی ربات ها تنها با فرستادن یک کامنت مصنوعی کار می کنند، برخی فقط کار فالو و آنفالو کردن را انجام می دهند و برخی سرعت سیستم بسیار پایینی دارند.

یک ربات همه کاره اینستاگرام با تکیه بر عملیات ها و روش های متنوع و غیر همسان بسیاری از فعالیت های مورد نیاز را برای شما دنبال می کند. موضوعاتی مانند لایک کردن، کامنت نویسی، دایرکت دادن، تعریف کردن و غیره. این فعالیت ها به شکلی برنامه ریزی می شوند که تشخیص ربات اینستاگرام برای خود اینستاگرام غیر ممکن می شود.

 هزینه


خرید ربات اینستاگرام


ربات های اینستاگرام عمدتا هزینه دارند. به هر حال پشتیبانی و برنامه نویسی این برنامه ها نیاز به صرف زمان دارد. بنابراین اگر با واژه فالوور یاب و یا ربات اینستاگرام رایگان مواجه شدید خود این موضوع جای شک دارد.

ربات دارای یک پنل کاربری است که به کاربر اجازه می دهد فعالیت های مختلفی که در برنامه نویسی ربات اینستاگرام دیده شده است را برای خود برنامه ریزی کند. هر چه برنامه های نوشته شده برای ربات اینستا بهینه تر باشند، سرعت بالاتری داشته باشند، خدمات بهتری ارائه شود و بصورت کلی ربات جامع تر و حرفه ای تر باشد هزینه بیشتری هم معمولا برای استفاده نیاز دارند.

اما کل هزینه استفاده از ربات اینستاگرام بصورت دوره ای بسیار کمتر از هزینه نوشتن یک ربات و یا صرف زمان زیاد برای جذب فالوور و یا تبلیغات در اینستاگرام و یا حتی خرید فالوور فیک است.

یک ربات حرفه ای مانند ربات اینستاگرام فالوجت چیزی حدود ۵۰ هزار تومان برای خدمات ماهیانه و یا جذب تعداد مشخصی فالوور از مشتریان خود دریافت می کنند که بسیار نا چیز است و حتی فالوجت خدمات تست رایگان به مدت سه روز را هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است.


 سهولت استفاده

هر چه هم که برنامه نویسی و خدمات ربات اینستاگرام پیچیده باشد ، یک ربات حرفه ای اینستاگرام باید بتواند سرعت و سهولت استفاده زیادی برای کاربر داشته باشد. طراحی پنل کاربری ربات اینستاگرام به خودی خود نشان دهنده کیفیت ربات اینستاگرام است.

ربات باید تنظیمات قابل درک و به زبان مورد نظر شما را داشته باشد و حتی باید کاربر بتواند آن را مطابق با دلخواه خود تنظیم کند.


 تجربه کاربران

معمولا در تمامی سایت های ارائه دهنده ربات اینستاگرام قسمتی به نام نظرات کاربران دیده می شود. بنابراین حتی اگر از دوستان شما کسی از ربات اینستا استفاده نمی کند می توانید در این قسمت نظرات کاربران را مطالعه و با دقت نسبت به کیفیت آن اطمینان پیدا کنید.


مقایسه موردی ربات های اینستاگرام

قاعدتا با تعداد زیادی از ربات هایی که در بازار وجود دارد مقایسه همه این ربات ها با یکدیگر کار اصلا ساده ای نیست. به همین دلیل برخی از این ربات ها را با هم مقایسه می کنیم و شما هم می توانید در زمان خرید رباتاینستاگرام با بررسی همین موضوعات و یا انتخاب دوره ای ربات اینستاگرام و بررسی این خدمات نسبت به آنها اطمینان لازم را پیدا کنید.


همین الان وبلاگ ساخت ربات اینستاگرام ما در وردپرس را بخوانید


ربات اینستاربات (InstaRobat )

اینستاربات از ربات هایی است که به خوبی شناخته شده است و معمولا خوب کار می کند. پشتیبانی قوی ای دارد و دارای پلت فرمی مشابه سایر پلت فرم های موجود است. با تمام تبلیغاتی که این ربات داشته عمدتا دلیل شناخته شده این ربات داشتن پشتیبانی قوی بوده است.

 اینستاساز (InstaSaz )

ربات اینستاساز از ربات های پیشرو در اینستاگرام است که خدمات خوبی به کاربر ارائه می کند. تست رایگان دارد و در مدت زمان تست رایگان به خوبی استفاده کننده را ترغیب به خرید اشتراک ربات می کند. ربات اینستاساز تنوع زیاد در اختیار کاربر برای لایک و کامنت و غیره دارد و یکی از بهترین نوع ربات های اینستاگرام شناخته شده است.

مشکل اساسی این ربات متاسفانه حوزه پشتیبانی ربات است. این ربات هر چند فروش خوبی دارد ولی بر اساس عقیده عمده کاربران به خوبی پاسخگوی مشتریان خود نیست.

اینستاگرام بات (InstagramBot )

اینستاگرام بات از یک پلتفرم مشترک با ربوکلیک (RoboClick ) بهره گرفته است. با توجه به اینکه هر دو یک پلت فرم دارند با خرید یکی از این ربات ها نام کاربری شما در دیگری نیز موجود خواهد بود. بنابراین در انتخاب این ربات با تمامی مزایایی که دارد و به خوبی در هشتگ گذاری، موقعیت جغرافیایی و کاربران هدف کار می کند اما باید دقت شود. از نقاط ضعف این ربات ها می توان قابلیت های لایک و کامنت نویسی آنها را دانست که اصلا خوب عمل نمی کنند.

 آسان فالو ( AsanFollow)

یکی از عجیب ترین انواع ربات های اینستاگرام است. تست رایگان دارد اما در تست رایگان ربات اینستاگرام محدودیت هایی دیده می شود، از طرفی امکان لایک با هشتگ را ندارد که این نقطه ضعف بزرگی است. اما سرعت ربات اینستاگرام آسان فالو با حذف برخی از تنظیمات غیر ضروری بالا است. کامنت های پست را می تواند لایک کند و نحوه ارائه گزارشات اینستا در این ربات عالی است.

 فالوجت (FOLLOWJET )

ربات اینستاگرام فالوجت از پیشرفته ترین و به روزترین ربات های اینستاگرام موجود در بازار است. با توجه به اینکه عمد زیادی از این ربات نمی گذرد اما در ارائه خدمات پشتیبانی و رفع باگ ها و پاسخگویی به مشتریان فوق العاده عمل کرده است. بر اساس عقاید و نظرات کاربران فالوجت سرعت بسیار بالایی دارد.

در زمان تست رایگان آنقدر عملکرد خوبی دارد که به راحتی کاربر را متقاعد می کند که اشتراک ربات فالوجت را خریداری کند. امکانات گزارش گیری، حذف تنظیمات غیر ضروری ، استفاده از تکنیک های متنوع برای بالا بردن راه ها و روش های تاثیر گذاری بر فالوور، استفاده از تمامی تکنیک های شناخته شده در جذب فالوور و افزایش فالوور از دیگر قابلیت های این ربات اینستاگرام است.

خوشبختانه به نظر می رسد فالوجت توانسته به خوبی رضایت مشتریان خود را فراهم کند و به جرات می توان گفت در بین ربات های ایرانی که مورد استفاده قرار می گیرند کمتر ربات اینستاگرامی را مشاهده کرده ام که با هزینه مقرون به صرفه خدماتی با این کیفیت و دقت ارائه کرده باشد.


 توییتر ما هم دنبال کنید.