آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت
آموزش ساخت ربات  اینستاگرام

آموزش ساخت ربات اینستاگرام

بهترین ربات اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی و هوشمند به ارزان ترین قیمت

5 ابزار که برای دیده شدن در اینستاگرام نیاز دارید!

اینستاگرام این روزها پر شده از پیج‌های جذاب و متفاوتی که فالوورهای زیادی را جذب خود کرده‌اند. همین موضوع کار را برای افزایش فالوور اینستاگرام سخت‌تر کرده است. باید تلاش کنید تا با انتشار پست‌های جذاب و خلاقانه توجه دیگران را به سمت پیج اینستاگرام خود جذب کنید. معمولا کاربران همیشه این دغدغه را دارند که برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام چه باید کرد؟ در این مطلب 5 ابزار مفید برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام معرفی می‌شود.

Crowdfire

با استفاده از اپلیکیشن Crowdfire می‌توانید عملکرد بهتری داشته باشید و در واقع اقدام به بهینه‌سازی اکانت خود کنید.

فالو کردن افراد در اینستاگرام و جذب فالوور یکی از مسائل مهم در ایسنتاگرام محسوب می‌شود. قاعدتاً شما تمایل دارید که افرادی را فالو کنید که به شما فالوبک بدهند چرا که در غیر این‌صورت عدم تناسب فالور و فالووینگ، باعث می‌شود اکانت اینستاگرام شما شبیه به یک اکانت اسپم باشد. همچنین فید شما و تصاویری که شما خواهید دید، با تجارت شما و ذائقه شما متناسب نخواهد بود.

برنامه Crowdfire برای مدیریت این امور به کمک شما می‌آید. از جمله در این حالات، فالوینگ‌های شما را آنفالو می کند:

  1. اگر فالوینگ شما غیرفعال باشد
  2. فالوبکی از فالوینگ دریافت نشد
  3. اگر فالوینگ شما، شما را به عنوان اسپم به اینستاگرام گزارش کرد.

ScheduGram

همان‌گونه که قبلا در مقاله “بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه مواقعی می‌باشد؟ ” بیان شد، زمان انتشار پست‌ها در افزایش لایک اینستاگرام و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام موثر است. بنابراین مدیریت زمان انتشار پست‌ها هم از مسائلی است که برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام باید در نظر بگیرید.

ScheduGram امکان زمانبندی پست‌ها را در اختیار شما می‌دهد تا بتوانید مشخص کنید که پست‌ها را در چه زمانی منتشر کنید. بنابراین وقتی شما بیرون از منزل هستید این اپلیکیشن پست‌های شما را در زمان‌های تعیین شده منتشر خواهد کرد. البته این برنامه فقط هفت روز به طور رایگان در اختیار شماست.

Like4Like

Like4Like سرویسی برای تبادل لایک در اینستاگرام می‌باشد. همان‌گونه که می‌دانید هرچه افزایش لایک اینستاگرام شما بیشتر باشد، رنک شما در فید اینستاگرام بیشتر می‌شود. اما اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد، میزان لایک هم کم خواهد بود. بنابراین Like4Like می‌تواند برای افزایش لایک برنامه مفیدی باشد.

برای تبادل لایک باید به سراغ اکانتهایی بروید که اسپم نباشند و ترجیحاً فالوورهایی مانند فالوورهای شما داشته باشند.

Iconosquare

سئوکارها قطعاً با برنامه گوگل آنالیتیک آشنایی دارند و برای محاسبه ترافیک سایت از آن استفاده می‌کنند. اپلیکیشن Iconosquare نیز شبیه به گوگل آنالیتیک می‌باشد و برای آنالیز اینستاگرام مفید می‌باشد. این برنامه برای آنالیز لایک ها، کامنت ها و … در اینستاگرام به کار می رود. قطعا شما برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام نیاز دارید که بدانید کدام تصاویر و پست‌های شما بهتر توانسته است با فالوورها ارتباط برقرار کند. بنابراین اپلیکیشن Iconosquare نیز می‌تواند برنامه مفیدی باشد. البته این برنامه مدت محدودی به طور رایگان در اختیارتان خواهد بود.

followjet

followjet نیز یکی دیگر از ابزارهای مفید برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام (ربات اینستاگرام)است. با استفاده از این ابزار مفید می‌توانید پیج اینستاگرامی خود را به دیگران معرفی کنید. ربات followjet بر اساس فیلترهای تعیین شده به تبلیغات موثر در اینستاگراممی‌پردازد. بدین ترتیب روزانه افراد زیادی بر اساس فیلترهای مشخص شده فالو و یا لایک می‌شوند و شما به سرعت شاهد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود نیز خواهید بود.

Source: آموزش ساخت ربات اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.